چگونه ریاضی را 100 بزنیم – کسب درصد بالا در ریاضی

چطور ریاضی کنکور را 100 بزنیم

چگونه ریاضی را 100 بزنیم سوال گروهی اندکی از داوطلبان کنکوری است. چرا گروه اندکی؟ چون متاسفانه خیلی از داوطلبان به دلیل ضعف آموزشی و پایه در درس ریاضی، تصور کسب درصد بالا در درس ریاضی را ندارند. آمارهای کنکوری گویا این است که میانگین درصد داوطلبان بخصوص در گروه تجربی 6 درصد است. در گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی همانگونه که اشاره شد به دلیل عدم آموزش درست در ریاضی و بالطبع مشکلات یادگیری، دانش آموزان و داوطلبان کنکوری تمایل زیادی به مطالعه و کسب درصد بالا در این درس ندارند این درحالیست که کسب درصد بالا در درس ریاضی در همه گروه های آزمایشی به کسب رتبه بالا و قبولی در رشته مد نظر بسیار کمک میکند.

 

چگونه ریاضی را 100 بزنیم

در فضای رسمی آموزش کشور، هموار دانش آموزان از دروس محاسباتی به شدت فراری و عدم علاقه وجود داشته است. دلیل اولیه و اصلی آن؛ ارائه آموزش درست و صحیح در این درس میباشد. از آنجا که مباحث ریاضی، پیش نیاز و هم نیاز بوده، ضعف آموزشی باعث میشود که هر ساله به این مشکل افزوده شود و در مقطع متوسطه دوم دانش آموزان و داوطلبان کنکوری یا بیخیال تاثیر ریاضی شوند و یا اینکه درصد بسیار پایینی در آن کسب کنند. ریاضی پاشنه آشیل موفقیت داوطلبان در آزمون سراسری است. در گروه تجربی تاثیر قوی در کسب رتبه دارد، در گروه ریاضی با ضریب بالا و اینکه درس تخصصی رده اول محسوب میشود، شرط کسب رتبه است. در گروه انسانی، رتبه را معجزه آسا جابجا میکند.

 

قدم اول در یادگیری ریاضی

قدم اول در یادگیری ریاضی، کسب آموزش مفهومی است. دانش آموزان ما سالها با روش سنتی و حفظ کردن فرمولهای متعدد نتوانسته اند ریاضی را یاد بگیرند بنابراین کسب آموزش مفهومی اول قدم و موثرترین روش در یادگیری درس ریاضی است. سالها کسب فرمولهای متعدد و به کار گیری حافظه کوتاه مدت باعث تضعیف استعداد محاسباتی دانش آموزان شد. بنابراین در قدم اول سراغ منبعی بروید که بتوانید مفهومی ریاضی را یاد بگیرید.

 

قدم دوم در یادگیری ریاضی

بعد از کسب آموزش، در مرحله دوم باید به سراغ تست در تعداد زیاد بروید. حل تست های سراسری و تالیفی باعث تثبیت مطالب و افزایش تسلط شما میشود. چون زمان هر تست در آزمون سراسری بسیار کم است و شما باید بتوانید در کمترین زمان ممکن جواب هر تست را بیابید.

 

پیشنهاد برای داوطلبان قانع

گروهی از داوطلبان زیاد تمایل به کسب رتبه بالا و رشته های شاخص نداند و دوست دارند در حد متوسط باقی بمانند. برای اینکه از معجزه درس یاضی بی نصب نمانید، به سراغ مباحثی بروید که جزء ساده ترین مباحث هستند و نیازی به پیش نیاز و هم نیاز ندارند و میتوانید در کمترین زمان آن را مطالعه و به درصد مد نظر برسید.

 

بهترین پکیج برای یادگیری ریاضی

 همانگونه که اشاره کردیم روش سنتی تدریس ریاضی دیگر جوابگوی سوالات آزمون سراسری نیست و با این روش نمیتوان درصد بالای را کسب کرد. استاد منتظری، مدرس بی نظیر ریاضی کشور، برای اولین با الگوهای کوتاه ومفهومی موفق به تدریس مفهومی ریاضی شده است. با راهکارها و تدریس استاد منتظری نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد نیست. برای مثال با الگوی عقربه N سر میتوانید کل مبحث مثلثات را بدون حفظ زوایایی معادلاتی یاد بگیرید. در پکیج های ریاضی حرف آخر، درسنامه کامل تدریس میشود و برای تفهیم بهتر و تثبیت روشهای مفهومی تست های تالیفی و سراسری ریاضی حل و تحلیل میشود. ریاضی حرف آخر یعنی تضمین کسب درصد بالای 80 در ریاضی آزمون سراسری.

 

 

نمونه تدریس ریاضی استاد منتظری

 

ارتباط با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

  • سفارشات ریاضی حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *