کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر

کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر

کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر  برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور دوره نظام جدید نیز تدوین و آماده شد. بر حسب اهمیت درس دین و زندگی در آزمون سراسری استاد یوسفیانپور با روش های کاملا مفهومی در زمان کم این درس را به طور مفهومی تدریس کرده است. خوشبختانه در آزمون سالهای اخیر دانش آموزان حرف آخر بالاترین درصدها را در این درس کسب کرده اند. روش تدریس جذاب و عالی و زمان کم تدریس از ویژگی های پکیج دین و زندگی حرف آخر است. با اختصاص حداکثر 35 ساعت از زمان خود میتوانید درصد بالای 80 در این درس کسب کنید.

 

کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر

پکیج های دین و زندگی حرف آخر برای دوره نظام جدید شامل جامع و جمعبندی است. در پک جامع دین و زندگی دهم حرف آخر، یازدهم و دوازدهم به صورت مجزا موجود است که دانش آموزان و داوطلبان نظام جدید میتوانند به صورت مجزا یا کل اقدام به تهیه کنند. اما باز برای دوره نظام جدید استاد یوسفیانپور جمعبندی دین و زندگی را در قالب دین و زندگی 6040 حرف آخر تدریس کرده اند. داوطلبانی که بخواهند مرور داشته باشند میتوانند از دین و زندگی 6040 استفاده کنند یا آن دسته از داوطلبان که تا ماههای پایانی کنکور به سمت این درس نرفته اند باز میتوانند از این پکیج استفاده کنند.

 

جزوه و خلاصه نویسی

همه پکیج های دین و زندگی حرف آخر دارای کتاب کار است. اما استاد یوسفیانپور برای پکیج کامل جزوه یا کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر را تدوین کرده است تا وقت و زمان طلایی داوطلبان صرف نوشتن خلاصه نویسی این پکیج نشود و بتوانند به راحتی درصد بالای در آموزن سراسری کسب کنند.

 

ارتباط با ما

برای سفارش پکیج های دین و زندگی و کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات حرف آخر

 

پکیج ویژه دوران طلایی کنکور

سوالات احتمالی کنکور

2 نظر در “کتاب مصور دین و زندگی نظام جدید حرف آخر

  1. hamid گفت:

    مختص نظام جدیده؟؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام بله به زودی منتشر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *