برنامه دو ماهه حرف آخر – ویژه کنکور سراسری 98

برنامه دو ماهه حرف آخر برای کنکور 98 رسید. خوشبختانه با تلاش اساتید بی نظیر حرف آخر برنامه دو ماهه حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید آماده و تدریس شد. دو ماه پایانی کنکور روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده کنکور است. در این دو ماه داوطلبان کنکوری در حالت های مختلفی قرار میگیرند. دسته ای از داوطلبان بعد از ماهها تلاش و زحمت در دو ماه طلایی و سرنوشت ساز کنکور به کلی دست از تلاش و زحمت برمیدارند و به کلی انرژی و انگیزه خود را از دست میدهند. دسته دوم داوطلبانی هستند که به تازگی کنکور را شروع کرده اند، به رتبه های متوسط و رشته معمولی راضی هستند و میخواهند از کنکور عقب نیفتند. دسته سوم حالت بینابین دارند خیلی و وقت پیش شروع کرده اند، تلاش و کوششان ادامه دارد اما به خیلی از مباحث نرسیدن.

 این سه دسته از داوطلبان چکار باید انجام بدهند؟

دسته اول و سوم کنکور باید دوباره انگیزه و هدفشان را زنده کنند. تا برتر شدن و رسیدن به آرزویشان فاصله زیادی باقی نمانده است. گاهی یک کم تلاش میتواند داوطلب را به هدفش برساند. اگر به هر دلیلی دچار روزمرگی و عدم انگیزه شده اید به روزهای خوب موفقیت فکر کنید. یا بعد از یک استراحت کوتاه و عوض کردن حال و هوایتان دوباره استارت موفقیت را بزنید و از این دو ماه پایانی نهایت استفاده را بکنید. چون تنهای کسی که میتواند به شما کمک کند خود شما هستید. دسته دوم کنکوری نیز به قبولی و کسب رتبه میانگین قانع هستند و میتوانند در این دو ماه خودشان به قافله کنکور برسانند.

برنامه دو ماهه حرف آخر چیه؟

برنامه دو ماهه حرف آخر یک برنامه 60 روزه(آموزشی – مرور و جمعبندی) است که متناسب با شرایط زمانی پاسخگوی نیاز آموزشی هر سه دسته یا گروه از داوطلبان میباشد. داوطلبان میتوانند با اختصاص 60 روز از وقت خود در دو ماه به درصد مورد نظر در کنکور سراسری برسند.

 

برنامه دو ماهه حرف آخر چه ویژگی دارد؟

نخستین ویژگی عالی این برنامه زمان تدریس کم و متناسب با وقت باقی مانده تا کنکور است. هر داوطلب با اختصاص 8 ساعت مطالعه میتوانند در طول 2 ماه به نتیجه دلخواه خود برسد. شیوه تدریس جذاب و عالی از ویژگی های منحصربفرد این برنامه است. آموزش مفهومی و شهودی با روش پویانمایی و راهکارهای ساده محاسباتی کمک میکند که حتی داوطلبانی که مدت زیادی از درس فاصله داشتند در یک بازه زمانی کم به نتیجه مطلوب برسند. زیرا آموزش با روش پویانمایی یا تصویری باعث سرعت بخشیدن به آموزش و از سوی دیگر عدم فراموشی مطالب میشود. درسنامه در برنامه دو ماهه تدریس میشود و نهایتا بعد از تدریس تست های احتمالی و کنکوری هر مبحث حل و تشریح میشود. مزایایی سوم که میتوان به آن اشاره کرد نوشتن برنامه ریزی توسط اساتید مجموعه است. هر کدام از اساتید برنامه درس مربوط به خود را ارئه داده است.

 

ویژگی های کلی

  • زمان تدریس کم و متناسب با شرایط زمانی
  • آموزش مفهومی و شهودی با روش پویا نمایی
  • ارائه راهکارهای ساده محاسباتی
  • ارائه راه حلهای سریع تست زنی
  • تدریس درسنامه
  • حل تست
  • ارائه برنامه ریزی توسط اساتید مجموعه

 

راه دسترسی به برنامه دو ماهه حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای تهیه برنامه دو ماهه حرف آخر از انتشارات اصلی و مرکزی حرف آخر در تهران و ثبت نام در قرعه کشی حرف اخر میتوانید با شماره 09106620394 ( شماره دپارتمان رتبه برتر حرف آخر) تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان رتبه برترهای حرف آخر بهره مند شوید.

  • مشاوره کنکوری
  • تهیه برنامه دو ماهه حرف آخر
  • مشاوره رایگان توسط رتبه برترهای حرف آخر

برنامه دو ماهه حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *