یادگیری مباحث جدید ممنوع -دروان مرور، جمع بندی و تست

یادگیری مباحث جدید ممنوع

یادگیری مباحث جدید ممنوع ، ویژه داوطلبانی است که در ماههای پایانی کنکور سعی میکنند که به ظاهر به اندوخته کنکوری خود اضافه کنند. این امر برای آنها مانند سم تلقی میشود. در سه ماهه پایانی کنکور که فصل جمعبندی و مرور محسوب میشود، گروهی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به سمت مطالعه موارد جدید مطالعاتی پیش میروند.  موفقیت در آزمون سراسری نیازمند استفاده از زمان طلایی است. استارت به موقع کمک میکند تا دوره های آموزش و یادگیری، مرور و جمعبندی و تست زدن در زمان مشخص و منحصربخود انجام گیرد. تاخیر در شروع باعث بهم خوردن دوره مطالعاتی میشود و در ماه های پایانی کنکور، که فصل جمعبندی و مرور محسوب میشود، گاها داوطلبان آموزش مباحث جدید را شروع میکنند.

 

یادگیری مباحث جدید ممنوع

سیکل موفقیت در آزمون سراسری شامل دوره آموزش، مرور و تست، و تست زدن است. در طی این دوره دو خطای بزرگ از سوی داوطلبان کنکور انجام میگیرد. خطا اول آنها شرکت در آزمون های آزمایشی قبل از کسب یادگیری و تسلط کافی است. این امر باعث اتلاف زمان، کاهش اعتماد به نفس و انگیزه به دلیل عدم کسب افزایش تراز و پیشرفت تحصیلی میشود. بنابراین قدم نخست که یادگیری است باید به نحو احسن انجام گیرد و در مراحل بعد اقدام به شرکت در آزمون های سراسری کنید. حل تست و آزمون های آزمایشی مرحله یادگیری را تکمیل نمیکند و این اشتباه سرآغاز شروع شکست شماست.

 

سه ماه پایانی کنکور

سه ماه منتهی به کنکور، دوران مرور و تست محسوب میشود، به دلیل حجم زیاد مطالب درسی و آموزشی داوطلبان باید کلیه نکات را جمعبندی و مرور مجدد داشته باشند و تست های زیادی به خصوص در دروس محاسباتی و تخصصی کار کنند. اگر مطالب و مباحثی را به هر دلیل مطالعه نکرده اید در دوران مررو و جمعبندی به سمت آموزش آن حرکت کنید. در ماه های پایانی کنکور هر مطالبی را مطالعه کرده اید را فقط مرور کنید. شروع آموزش مباحث جدید باعث اتلاف زمان تست و مرور شما میشود. بنابراین هر مقدار و اندازه ای از دروس را که مطالعه کرده اید برای آن مرور و جمعبندی انجام دهید.

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره رایگان تحصیلی و کنکوری، کسب اطلاعات بیشتر از روش هالی مطالعاتی، آشنایی بیشتر با منابع کنکوری و استفاده از تجارب رتبه برترهای آزمون سراسری میتوانید با شماره های دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *