مقالات

خانم عباسپور مشاور حرف آخر

خانم عباسپور مشاور حرف آخر

در ادامه معرفی مشاورین این بار قصد داریم خانم عباسپور مشاور حرف آخر را معرفی و با ایشان گفتگوی داشته باشیم. هدف از معرفی مشاوران حرف آخر آشنایی دانش آموزان، داوطلبان کنکوری و خانواده‌ها با مشاورین این مجموعه و همچنین مهارت و تخصص مشاور می‌باشد. دانش آموزان با ورود به پایه سوم متوسطه اول به مشاور تحصیلی نیازمند خواهند بود. آزمون تیزهوشان اولین تجربه رقابت تحصیلی در سطح استانی برای دانش آموزان محسوب می‌شود.

با ورود به مقطع متوسطه دوم، حضور مشاور تحصیلی و آموزشی در کنار دانش‌آموز از الزامات محسوب می‌شود. به شکی مشاور تحصیلی دارای خیلی از تجربیات و دانستنی‌های کنکوری است که می‌تواند به‌خوبی مسیر موفقیت را برای داوطلب هموار کند.

مشاور تحصیلی و کنکوری ضلع سوم مثلث موفقیت محسوب می‌شود. ایجاد انگیزه در داوطلب، آموزش نحوه صحیح برنامه‌ریزی، شیوه مطالعه، تست زدن، جمع‌بندی، تمرین و تکرار، تحلیل آزمون و خیلی موارد دیگر از تخصص‌های یک مشاور محسوب می‌شود. به همین جهت است که کارشناسان آموزشی، سهم بزرگی برای مشاور در موفقیت داوطلب قائل هستند. خوشبختانه موسسه حرف آخر در انتخاب و استخدام مشاورین تحصیلی و کنکوری، با ایجاد فیلترهای زیادی، بهترین‌ها را برگزیده است.

امروز در خدمت خانم عباسپور مشاور حرف آخر هستیم. تا دانش آموزان و داوطلبان بیشتر با ایشان آشنا و از تجربیات خانم عباسپور بهره‌مند شوند.

خانم عباسپور مشاور حرف آخر

خانم عباسپور ظاهراً مدت زیادی است که در حرف آخر مشغول هستید، در کدام بخش‌های موسسه مشغول فعالیت هستید؟

تقریباً از سال 95 در حرف آخر مشغول فعالیت هستم. سال 97 عنوان مشاور ارشد موسسه را به خاطر رتبه برترهای که داشتم و همچنین رضایتمندی والدین، دانش آموزان و داوطلبان کسب کردم و از سال 99 نیز در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر مشغول فعالیت هستم.

خانم عباسپور به نظر شما چه عواملی باعث موفقیت فرد در کنکور می‌شود ؟

موفقیت در هر زمینه‌ای مرهون چندین علت است. اجماع این عوامل باعث می‌شود که خروجی آن‌یک نتیجه بسیار شیرین و جذاب باشد. موفقیت در کنکور که همان کسب رتبه برتر است نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما یک تفاوت کلی وجود دارد و آن این است که شاید در سایر ابعاد زندگی، عوامل موفقیت برای فرد به‌صورت موازی عمل نکند. اما در کنکور باید عواملی که به آن اشاره خواهم کرد، به‌صورت موازی و در کنار هم قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. فقدان یا نبود یکی از آن‌ها منجر به کاهش بهره‌وری و افزایش ریسک دررسیدن به هدف می‌شود. عواملی که می‌تواند در موفقیت یک داوطلب تأثیرگذار باشد عبارت‌اند از

انتخاب هدف: همه میدانیم آدم‌های موفق همواره دارای هدف بوده‌اند. هدف یعنی انتخاب نقطه پایانی. در طور مسیری که ما حرکت می‌کنم قصد داریم به کجا برویم باید مشخص شود. عدم انتخاب هدف یعنی تلاش در سراب. اگر سرچ کنیم و یک پرسو جو داشته باشیم هیچ انسانی را روی کره خاکی پیدا نمی‌کند که بدون داشتن هدف به موفقیت رسیده باشد. یا بدون هدف لذت موفقیت وزندگی را درک کرده باشد. پس داوطلبان برحسب آمال و آرزوی خود هدفشان را تعیین کنند. بدون هدف تلاش بی‌ثمر خواهد بود.

تلاش و پشتکار مستمر

آیتم دومی که می‌توانم به آن اشاره‌کنم، تلاش و پشتکار مستمر است. یکی از آفت‌های بزرگی که داوطلبان با آن دست به یقه، وقفه در تلاش است. گروه بزرگی از داوطلبان احساسی و هیجانی مطالعه را شروع می‌کنند. رفته‌رفته از هیجانشان کاسته می‌شود و به‌مرورزمان مطالعه کاهش و تلاش متوقف می‌شود. این حرکت که ما مشاورین به آن گهی سرد و گهی گرم میگویم آفت بزرگی محسوب می‌شود. دلیل اصلی این امر نیز عدم داشتن هدف است که پیش‌تر خدمت شما عرض کردم.

وقتی هدف موجود نباشد تصمیمات هیجانی است. بی‌شک هر آتشی خاموشی نیز دارد. اما اگر هدف واضح و روشن باشد تصور رسیدن به آن بسیار شیرین است و هیمن موضوع باعث ایجاد انگیزه و تلاش مستمر می‌شود. بنابراین مصم باهدف به سمت کسب رتبه و موفقیت حرکت کنید.

انتخاب منبع مناسب

شما هر حرفه‌وفنی را در نظر بگیرید نیازمند آموزش است. اساتید بزرگ درزمینه های مختلف روزگاری به شاگردی مشغول بوده‌اند. آموزش لازم و کافی را یاد گرفته‌اند و سپاس با تمرین و تکرار به درجه استادی رسیده‌اند. کنکور نیز از این قاعده مستثنی نیست. دانش آموزان باید با انتخاب منبع مناسب آموزش و یادگیری خود را تقویت کنند. سکوی پرتاب خود را فراهم کنند. سپس به سمت هدفشان حرکت کنند. خوشبختانه یا متأسفانه منابع بی‌شماری در بازار کنکور وجود دارد. اما این تعدد منابع به معنی همه بهترند نیست.

کیفیت تدریس با توجه به دانش و اطلاعات مدرس متفاوت است. همه مدرسان دریک سطح نیستند. بنابراین منابع متفاوت است. داوطلبان باید با آگاهی کامل منابع را انتخاب کنند. چون زمان طلایی کنکور محدود است و فرصت زمان و خطا وجود ندارد.

خانم عباسپور برنامه‌ریزی چی؟ در آیتم‌های موفقیت ازنظر شما برنامه‌ریزی جایگاهی دارد؟

بله قطعاً وجود دارد. اتفاقاً آیتم بعدی که می‌خواستم به آن اشاره‌کنم، برنامه‌ریزی بود. برنامه‌ریزی یعنی مدیریت زمان برای انجام امورات مهم و حیاتی. ما با برنامه‌ریزی امورات زندگی‌مان را مدیریت می‌کنیم که به همه‌کاره‌ای‌مان برسیم و درصد رضایت شخصی خوبی را کسب کنیم. کنکور بسیار حیاتی است. بیش از هر امر دیگری نیازمند برنامه‌ریزی است. چون منابع زیادی برای مطالعه وجود دارد. چون زمان محدود است. چون نقاط ضعفی وجود دارد که ما باید آن را رفع کنیم و خیلی دلایل دیگری نیز وجود دارد. داشتن برنامه‌ریزی کمک می‌کند که به بیراهه نرویم و مسیر مستقیم به سمت هدفمان را پیش بگیریم.

گاها خیلی از داوطلبان و دانش آموزان از عدم وجود برنامه‌ریزی شاکی هستند. مشکل اساسی که اینجا وجود دارد عدم تعهد داوطلب به اجرای برنامه‌ریزی است. چنانچه هرروز برنامه‌ریزی انجام شود اما تعهدی برای عمل به آن موجود نباشد، روحیه خود داوطلب متشنج و احساس یاس و ناامیدی بر او غلبه می‌کند.

لطفاً اگر آیتم‌های موفقیت را باهم مرور کنیم بسیار جالب هستند. از این حیث که کاملاً مکمل هم هستند. انتخاب هدف، تلاش، انتخاب منبع مناسب و برنامه‌ریزی. هرکدام از این‌ها موجود نباشد دیگر کار نخواهد کرد و زمانی نتیجه عالی کسب می‌شود که یک مشاور هنرمندانه و مقتدرانه این آیتم‌ها را رهبری و هدایت کند. بنابراین چیدن این پازل و رسیدن به هدف هنریک مشاور خوب محسوب می‌شود.

موسسه حرف آخر علاوه بر ارائه محتوای مفهومی برای دانش آموزان، روش های مطالعه موثر را نیز معرفی کرده اند که کمک زیادی به افزایش راندمان مطالعه دانش آموزان میکند.

تا اینجای کار از توضیحات مفیدتان سپاسگزارم. خانم عباسپور تأثیر یک مشاور خوب در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را بیشتر توضیح بدهید.

در اینکه والدین دلسوزترین فرد یک دانش‌آموز یا داوطلب هستند شکی وجود ندارد. اما یک مشاور می‌تواند تأثیر بسیار قوی‌تر از والدین بر موفقیت دانش‌آموز داشته باشند. راهنمایی والدین از سر ترحم یا نگرانی است. اما راهنمایی مشاور برحسب نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز است. کنکور نیز یک مسابقه بزرگ ملی محسوب می‌شود. رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت می‌تواند منجر به کسب رتبه برتر شود. ارائه مباحث انگیزشی، برنامه‌ریزی، نحوه تست زدن، جمع‌بندی، مرور، تحلیل آزمون و خیلی موارد دیگر هنریک مشاور است که باعث می‌شود داوطلب با آمادگی عالی سر جلسه حاضر شود. مشاور کنکور یک تخصص محسوب می‌شود. قصد داریم با تخصصی که داریم بهترین راه را برای موفقیت داوطلبان مهیا کنیم.

نقش محیط از جمله خانواده در پیشرفت تحصیلی را توضیح میدهید؟

همه روانشناسان معتقدند انسان ساخته دست محیط است. بر خلاف نظریات اولیه که مدعی بود همه چبز وارثتی است. الان فقط صفات ثانویه است که وراثتی است بقیه ابعد زندگی انسان ساخته و متاثر از محیط است. گاها نابغه های نیز وجود دارد که حصارها را میشکنند و البته این افراد یک در میلیون و میلیارد است. محیط فیزیکی و از جمله خانواده در پیشرفت تحصیلی بسیار موثر و تاثیر گذار است. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به دلیل تغییرات فیزیک و روحی که در متوسطه دوم پیدا میکنند به توجه و حمایت معنوی والدین بسیار نیازمند هستند.

شاید گروهی از آنها پند و اندرز والدین را زیادی جدی نگیرند اما بی شک کوچکترین خلاء معنوی خانواده را زود احساس و واکنش نشان میدهند. داوطلبان کنکوری به دلیل استقلال رفتاری که در متوسطه دوم کسب میکنند بزرگترین ضربه را به خود میزنند و باید خیلی مورد توجه قرار بگیرند.

خانم عباسپور صحبت آخر شما یا پیشنهاد آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری چیست؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سرنوشت ساز ترین سال های زندگیشان، زندگی میکنند. هر تصمیم و اقدامی میتواند مسیر زندگی را به سمت خوب یا بد تغییر دهد که به شدت روی موقعیت کاری و شغلی آنها در چند سال آینده تاثیر گذار است. خیلی از برنامه های زندگی ما انسانها چشم انداز طولانی و بلندی دارد. اما کنکور برنامه ای کوتاه مدت است که نتیجه تلاش و عدم تلاش پیشاپیش مشخص است. بنابراین به طور جد برای پیدا کردن جایگاه  و موقعیت ویژه در جامعه تلاش کنند. 

صحبت در مورد کنکور و فرآیند موفقیت در آن بسیار زیاد است. سعی خواهیم کرد که بقیه گفتگو را نیز به‌مرور به پست فوق اضافه کنیم.

راه ارتباطی با خانم عباسپور مشاور حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می‌توانند به شماره‌های ذیل باخانم عباسپور مشاور حرف آخر و عضو دپارتمان رتبه برتر این مجموعه در تماس باشند.

  • 09192095896
  • 02166094258

 

32 نظر در “خانم عباسپور مشاور حرف آخر

  1. سارینا گفت:

    سلام خسته نباشید
    سرکار خانم عباس پور یکی از بهترین مشاور های مؤسسه حرف آخر هستند.مشاور ای دلسوز و مهربان هستند.😍😍 برنامه ریزی درسیشون عالی 👌👌
    مرسی از خانم عباس پور مشاور خوبم امیدوارم همیشه سربلند باشید و به مقام هایی بالاتری برسید.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      ضمن آروز موفقیت برای شما
      از رضایت شما به دلیل عملکرد مطلوب مشاور ارشدمان خانم عباسپور خرسندیم

  2. کنکوری گفت:

    خانم عباس پور واقعا پیگیر هستند
    واقعا هر سوالی که می پرسم خیلی خوب راهنمایی میکنن
    از داشتن همچین مشاوری واقعا خوشحالم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      از رضایت شما از عملکرد مشاور ارشدمان خانم عباسپور خرسندیم

  3. فاطمه محمدرضایی گفت:

    سلام خانم عباسپور بسیار مشاور خوب و دلسوزی هستن و واقعا من ازشون ممنونم و امیدوارم همیشه سلامت باشن

  4. سارا مهدیلو گفت:

    تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید. از زحماتتان بی‌نهایت تشکر میکنم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      از لطف و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم
      بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

  5. سارا احمدزاده گفت:

    سلام ، خانم عباسپور واقعا یک مشاور عالی و درجه یک هستند و واقعا به طور مداوم پیگیر کارها و درس ها هستند و دانش اموز خودشون رو به طور عالی و کامل و جامع توی هر زمینه ای راهنمایی و کمک میکنند و مطالب مفیدی از جمله نکات کنکوری ، نحوه مطالعه و نحوه تست زنی و… رو در اختیار دانش اموزش قرار میده و واقعا واقعا ایشون یک مشاور بینظیر هستند

  6. علی گفت:

    مشاوره های خانم عباسپور بسیار عالی و پیگیری مسمتر ایشون در امر مشاوره مثال زدنی می باشد.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام و عرض ادب
      از ابراز دیدگاه و نظر شما نسبت به مجموعه مشاورسن ارشد حرف آخر، علی الخصوص خانم عباسپور سپاسگزاریم. با آرزوی موفقیت برای شما

  7. فاطمه مومن پور گفت:

    خانم عباسپور پیگیرترین و دلسوزترین مشاوری هستند که تا به حال دیدم امیدوارم به کمک ایشون و تلاش های خودم سال ۱۴۰۱ یکی از رتبه برتر های حرف آخر بشم

  8. ریحانه رئوف گفت:

    باسلام و تشکر از رهنمودها و نظرهای مبسوط ایشان.خانم عباسپور در عمل هم بسیار دلسوز و کوشا ،منطقی و خوش اخلاق هستند وبا شناخت خوبی که از روحیه دانش آموزان دارند راهنمایی های بجا و خوبی ارائه می نمایند

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      خانم عباسپور جزء مشاورین ارشد و دلسوز مجموعه حرف آخر هستند از رضایت و لطف شما نسبت به عملکرد ایشان سپاسگزاریم و بهترین ها را برای شما آرزو مندیم

  9. پزشک آینده😍 گفت:

    خانم عباس پور واقعا مشاور عالی هستن.
    هر سوال و مشکلی که برام پیش میاد از شون می پرسم و ایشون هم خیلی خوب منو راهنمایی می کنن .
    خیلی انگیزه میدن . خیلی پیگیر هستن.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      از ابراز لطف و رضایت شما نسبت به عملکرد مشاور ارشدمان خانم عباسپور سپاسگزاریم. به امید کسب رتبه برتر

  10. زهرا گفت:

    سلام بندە منابع صفرتاصد رو از طریق خانم عباسپور تهیه کردم و درکنار منابع مشاور و برنامە ریز کار بلدی هستن انصافا ، و در پیشرفت من بەشدت تاثیر داشتن و مطمئن یە رتبە برتر ترف اخر خواهم بود

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      خانم عباسپور از مشاورین ارشد و دلسوز موسسه هستند خوشحالی که عملکرد ایشان سبب رضایت و موفقیت شما شده است. با ارزوی موفقیت برای شما

  11. OK me گفت:

    خانم عباسپور بهترین مشاوری هستن که تا به حال دیدم.خیلی دلسوزانه راهنمایی میکنن و انرژی مثبت به آدم میدن….

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      داوطلب گرامی سلام
      با ارزوی موفقیت برای شما و سپاسگزاری از لطف شما نسبت به مجموعه مشاورین ارشد حرف آخر

      1. هدیه فرهنگی گفت:

        خانم عباس پور عزیزم بهترین مشاوری که میتونستم داشته باشم ب قول مامانم خدا ایشونو سر راهمون قرار داده خداروشکر
        براشون آرزوی موفقیت میکنم ❤️❤️❤️

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          با سلام
          از انرژی مثبت و خوب شما خیلی خوشحالیم. خانم عباسپور جزء متعهدترین مشاورین موسسه حرف آخر است. مطمئنا با توکل بخدا و راهنمایی و مشاوره خانم عباسپور موفق به کسب رتبه میشود

  12. مبینا گفت:

    خانم عباسپور عزیز
    امیدوارم همیشه موفق باشید
    واقعا بهترین مشاور هستید که دلسوزانه کمک میکنید💐💐

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام و احترام
      تشکر از لطف شما با ارزوی موفقیت

  13. زهرا گفت:

    یکی از بهترین مشاور های حرف اخر هستند ، بسیار دلسوز ، پیگیری مستمر ، درک بسیار بالایی دارن ، برخورد عالی ، من با چندین مشاور کار کردم واقعا خانم عباس پور قابل مقایسه با بقیه مشاورا نیستن ❤

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      داوطلب گرامی سلام
      از لطف شما بسیار سپاسگزاریم. خوشبختانه با بهترین مشاور موسسه حرف آخر آشنا شدی برایتان آرزوی موفقیت و کسب رتبه داریم

  14. سارینا گفت:

    خانم عباس پور خیلی پیگیر هستن
    دائم به ما انگیزه میدن 
    ایشون یه مشاور عالی هستن
    خیلی ممنونیم ازشون

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      خرسندی از مجموعه مشاورین ارشد ما باعث افتخارست. خانم عباسپور جزء مشاورین قوی موسسه حرف آخر. بی شک با راهنمایی های ایشان میتوانید موفقیت خوبی کسب کنید.

  15. parnia گفت:

    سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنید شمارە خانم عباسپور رو برام بزارید
    میخوام برای مشاورەهام با ایشون در ارتباط باشم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام با شماره 09106620394 تماس بگیرید

  16. ثریا گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دانش آموز خانم عباسپور بودم
    و خداروشکر با مشاوره های عالی ایشان به نتیجه رسیدم

    برای مشاوره های برادرم میخواهیم مجدد با ایشان در ارتباط باشیم

    شماره ایشون رو لطف میکنید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      میتوانید با شماره 09192095896 تماس حاصل فرماید

  17. پریسا گفت:

    سلام و درود
    انصافا خانم عباسپور موفقترین و پیگیرترین مشاور هستند
    با مشاورەهای عالی ایشان ، برنامە ریزیهای دقیقشون ، جلسات انگیزشی عالی ایشان ، جلساتی کە با ما اولیا دارند
    باعث پیشرفت چشمگیر پسرم شدەاند خداروشکر
    ان شاالله همیشە موفق و شاد باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *