مقالات

کلاس رفع اشکال حرف آخر

کلاس های رفع اشکال حرف آخر

کلاس رفع اشکال حرف آخر برای اولین بار از تاریخ فعالیت موسسه حرف آخر از تاریخ دوم شهریور 1401 استارت میخورد. در سالهای اخیر همواره یکی از دغدغه داوطلبان تعامل و ارتباط با اساتید حرف آخر برای اشتراک گذاشتن مشکلات درسی و آموزشی بوده است. حرف آخر تغییرات بسیار اساسی و کاربردی در آخرین آپدیت محتوای های آموزشی و کنکوری ارائه کرده است.

در آخرین نسخه جدید حرف آخر برای افزایش کیفیت آموزشی و دسترسی دانش آموزان به محتوای آموزشی مناسب، از سیستم هیبرید و هوش مصنوعی بهره گرفته است. این سیستم فضای یادگیری و سنجش بهتری را برای دانش آموزان فراهم ساخته است. اولین ویژگی این روش، دسترسی ساده و سریع دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به فیلم های آموزشی است. بر خلاف گذشته در حداقل زمان و فقط در چند ساعت میتوانید به محتوای دروس حرف آخر دسترسی پیدا کنید.

امکان نظارت بیشتر بر یادگیری و تمرکز دانش آموزان با سیستم هیبرید حرف آخر فراهم شده است. از طریق هوش مصنوعی و هیبرید حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری حین مطالعه تست های سنجشی ارسال میشود. در صورت پاسخ صحیح به تست ها میتوانند به جلسات بعدی دسترسی داشته باشند و در صورت عدم پاسخ صحیح، مجددا باید با دقت جلسه را مطالعه کنند. این روند باعث میشود که علاوه بر آشنایی با تست های بیشتر برای ارتقاء مهارت، دانش آموزان و داوطلبان تمرکز بیشتری بر محتوای درسی داشته باشند.

همچنین برای اولین بار نیز مشاوره تخصصی توسط مهندس علیرضا نژاد ارائه شده است که شامل برنامه ریزی روزانه، دریافت گزارش کار، مشاوره با والدین دانش آموز، روش های مطالعاتی و خیلی موارد دیگر است.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر با حضور اساتید به منظور رفع مسائل آموزشی و درسی دانش آموزان در بستر فضای مجازی و به صورت هفتگی برگزار میشود. این کلاس ها فقط مختص دانش آموزان حرف آخری است. استفاده از محتوای مناسب و پاسخگویی به پرسش های دانش آموزان میتواند در کوتاه مدت باعث افزایش سطح آمادگی آنها شود.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر

سبک آموزش و تدریس نیز مانند خیلی دیگر از ابعاد دیگر زندگی دچار تغییر و تحول شده است. اما متاسفانه این موضوع در ایران به طور جدی مورد استقبال قرار نگرفته و شیوه غالب تدریس سنتی است. ایجاد بستر مناسب برای عدم حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری، میتواند در خیلی موارد از جمله مدیریت زمان، دسترسی ساده به محتوای یادگیری، فرصت تمرین و تکرار بیشتر، استفاده در هر زمان و … به نفع آنها باشد.

حرف آخر برای اولین بار در تاریخ آموزش کشور از متدهای مفهومی و بصری در آموزش استفاده کرده است که زمینه درک راحت در حداقل زمان را فراهم ساخته است. دانش اموزان در هر نقطه از کشور میتوانند به سیستم هیبرید و هوش مصنوعی حرف آخر دسترسی داشته باشند بنابراین مرزهای جغرافیایی و عدم عدالت آموزشی با متدهای حرف آخر شکسته شده است.

ایجاد کلاس های رفع اشکال حرف آخر، تیر نهایی و آخر دانش آموزان به هدفشان است. میتوانند در این کلاس ها، مشکلات آموزشی، پرسش ها، ابهامات، روش صحیح مطالعه، پیشنهاد بهتر برا ارتقاء یادگیری و خیلی دیگر از موراد مهم کنکوری را با اساتید در میان گذاشت که به تشریح کامل رزومه اساتید خواهیم پرداخت.

کلاس رفع اشکال ریاضی حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری برای اولین بار در تاریخ آموزش کشور توانسته، ریاضی را به صورت مفهومی تدریس کند. ریاضی گروه تجربی، ریاضی و انسانی حرف آخر توسط استاد منتظری تدریس شده که شامل درسنامه، راهکارهای تست زنی و حل تست است. راهکار جذاب و جالب استاد منتظری، استفاده از الگوهای مفهومی به جای تکنیک های سخت و فرار است. این الگوها درک مفهومی از مباحث را به دانش آموزان میدهد که صرفا حفظ کننده فرمولهای متعدد نباشند.

درس ریاضی در سه گروه آزمایشی، دارای تاثیر بسیار قوی در کسب رتبه و موفقیت است. در گروه تجربی و ریاضی، بالغ بر 50 درصد داوطلبان و در گروه انسانی نیز بالغ بر 80 درصد داوطلبان درصد منفی کسب میکنند و میانگین درصد ریاضی در همه گروه های اصلی کمتر از4 درصد است.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر مختص درس ریاضی توسط استاد منتظری برگزار خواهد شد که تمامی مباحث را به ترتیب تدریس پوشش میدهد.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر

کلاس های رفع اشکال زیست شناسی حرف آخر

با توجه به متد های به کار گرفته شده در تدریس زیست حرف آخر میتوان گفت که زیست شناسی حرف آخر قوی ترین و بهترین منبع آموزشی برای کسب درصد بالاست. استاد همدانی دبیر زیست حرف اخر زبان و سبک متفاوتی را برای تدریس زیست شناسی انتخاب کرده که باعث منحصربفرد بودن آن شده است. استفاده از پویانمایی، انیمیشن سازی و ترکیب آن با سیستم هیبرید و هوش مصنوعی زمینه درک مفهومی وسریع مطالب فرار زیست را فراهم ساخته است.

کلاس های فع اشکال حرف آخر مربوط به زیست شناسی توسط استاد همدانی فرصت بسیار عالی برای رفع مشکلات آموزشی و پرسش های داوطلبان فراهم ساخته است تا بتوانند با اختصاص حداقل زمان درصد بالای در آن کسب کنند.

کلاس های رفع اشکال فیزیک حرف آخر

مهندس کامیار مدرس فیزیک حرف آخر برای کلاس های رفع اشکال فیزیک برنامه های ویژه و عالی طراحی کرده است چون داوطلبان تجربی و ریاضی ارتباط خوب و مناسبی با درس فیزیک ندارند. میانگین فیزیک در آزمون سراسری کمتر از 5 درصد است. مهندس کامیار در آخرین آپدیت فیزیک حرف آخر با روش های خاص و منحصربفرد دانش آموزان را سورپرایز کرده است. برای یادگیری فیزیک با حداقل زمان بدون نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد میتوانید درصد بالای در آزمون سراسری کسب کنید.

کلاس های رفع اشکال شیمی حرف آخر

تدریس شیمی حرف آخر استاد سلوکی با حضور استاد منتظری، باعث ایجاد منبع متفاوت و ویژه شده است. تسلط دو استاد بر مباحث سخت و دشوار شیمی به ویژه در بخش مسائل شیمی، یادگیری این درس را بسیار ساده کرده است. 50 درصد تست های شیمی مختص بخش مسائل است و دانش اموزان به شدت از این مبحث فراری هستند. راهکارهای مفهومی فقط با سه الگو طلایی کار را ساده کرده است.

استاد سلوکی دبیر شیمی حرف اخر در کلاس های رفع اشکال شیمی، سورپرایزهای ویژه برای دانش آموزان و داوطلبان آماده کرده است.

کلاس های رفع اشکال حرف آخر

کلاس رفع اشکال انسانی حرف آخر

بخش زیادی از دروس انسانی حرف آخر توسط بهترین مدرسان کشور تدریس شده است. اقتصاد، جامعه شناسی، روانشناسی، عربی اختصاصی، ریاضی، ادبیات اختصاصی و … که از جدیدترین روش های آموزشی برای درک مفهومی مطالب کمک گرفته شده است. به همین منظور برای دانش آموزان انسانی نیز کلاس های رفع اشکال حرف آخر برگزار میشود تا داوطلبان انسانی نیز بتوانند با منابع و کلاس های حرف آخر خوش بدرخشند.

مدرسان کلاس رفع اشکال حرف آخر

ریاضی استاد منتظری زیست شناسی استاد همدانی
شیمی استاد سلوکی فیزیک مهندس کامیار
اقتصاد و روانشناسی استاد بهشتی عربی انسانی استاد وحدت
ادبیات انسانی استاد منتظری جامعه شناسی استاد حدودی
مدرسان کلاس رفع اشکال حرف آخر

چه کسانی میتوانند در کلاس های رفع اشکال حرف آخر شرکت کنند؟

کلاس های رفع اشکال حرف آخر مختص دانش آموزان حرف آخری است که در دو سال اخیر اقدام به تهیه منابع کرده اند. این کلاس ها برای دانش آموزان جدید که دارای منابع استاد همدانی و استاد سلوکی هستند بسیار ثمر بخش خواهد بود به همین منظور موسسه برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان از کیفیت تدریس طراج چنج یا تعویض منابع را اختصاص داده است. دانش آموزان میتوانند چنانچه در یکسال اخیر محصولات حرف آخر را دریافت کرده اند با منابع جدید تعویض کنند.

کلاس رفع اشکال حرف آخر رایگان است؟

کلاس رفع اشکال حرف آخر برای دانش آموزان حرف آخری سه گروه ریاضی، تجربی و انسانی رایگان است. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که محصولات حرف آخر به دو شکل DVD و VOD را سفارش داده اند میتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.

آیا حرف آخر کلاس حضوری دارد؟

برای اینکه تمامی دانش آموزان سراسر کشور بتوانند از مزایایی کلاس های رفع اشکال حرف آخر بهره مند شوند، تمامی کلاس ها به صورت آنلاین است. کلاسهای حضوری حرف آخر درهیچ شهری برگزار نمیشود و در راستای عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به مزایایی منابع حرف آخر به صورت آنلاین برگزار میشود.

نتیجه گیری

در کلاس رفع اشکال حرف آخر زمینه مناسب برای رفع اشکالات دانش آموزان و داوطلبان اعم از محتوای فیلم های کنکوری، نحوه مطالعه، تست زدن، شیوه جمع بندی، روش های صحیح مطالعه، راهکارهای تمرکز و کلی سوالات دیگر در ارتباط با کنکور و در خواندن که دغدغه کنکوری هاست، ایجاد شده است. با حرف آخر زمینه برتر شدن و موفقیت در آزمون سراسری فراهم شده است کافیست انتخاب آگاهانه داشته باشید.

ارتباط با موسسه حرف آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات حرف آخر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

09106620394

09120085450

02166094258

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *