اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری – کاهای که نباید کنکوری ها انجام بدن

اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری

در این پست قصد داریم در مورد اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری در دوران طلایی کنکور برای شما صحبت کنیم. باید این را بدانیم زمان کنکور مخصوصا در سال آخر فرصت آزمون و خطا نداریم که از روش ها و شیوه های مختلف برای یادگیری و پیشرفت استفاده کنیم و باید سال های قبل تر این کار را انجام دهیم و به هیچ وجه زمان خود را از دست ندهیم.

 

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری

جالب است بدانید که اولین قدم دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، بزرگترین اشتباه آنها محسوب میشود. متاسفانه گروه بزرگی از داوطلبان صرف شرکت در کنکورهای آزمایشی را عامل اصلی موفقیت و کسب رتبه برتر تلقی میکنند. این در حالیست که ماهیت این امر مشخص است و فقط ابزاری برای سنجش بعد از کسب آمادگی آموزشی است. شرکت در آزمون های آزمایشی بدون کسب آمادگی بالا در مباخث درسی و آموزشی اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری محسوب میشود. این امر بعد از مدت کوتاهی باعث ایجاد استرس، اعصاب خوردی، نا امیدی، خستگی و کاهش انرژی و انگیزه داوطلب میشود. چون به سطح خوبی از توانایی در یادگیری و آموزش نرسیده است و زمان 2 هفته ای برای کسب توانایی آموزشی با توجه به حجم زیاد مطالب کافی نیست.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

سراب موفقیت

هر انسانی در هر حرفه ای که بخواهد سرآمد و پیشرفت کند، مقدمتا لازم است تا آموزش لازم در آن زمینه را پاس کرده باشد که بتواند به عنوان مدعی وارد عرصه رقابت شود. داوطلبان کنکوری هم از راه نرسیده و بدون هرگونه آمادگی آموزشی به امید پیدا کردن نقاط ضعف وارد عرصه کنکوریهای آزمایشی میشوند که این امر سرابی بیش نیست و جز اتلاف انرژی و زمان طلایی کنکور دستاوردی ندارد.

اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری

اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری

راهکار درست چیه؟؟

لازمه کسب موفقیت و رتبه برتر در آمزون سراسری، گذاراندن دوره آموزشی جامع به مدت 4 الی 5 ماه به صورت مستمر است. در صورتی که داوطلب احساس کرد به سطح آمادگی 70 درصد رسیده است یا اینکه سه چهارم منابع و کتب درسی را مرور و از حیث آموزشی مشکل درسی ندارد اقدام به شرکت در آزمون های آزمایشی کند که برنامه هفتگی این قبیل آزمونا به منزله مرور مجدد میتواند باعث تقویت پایه آموزشی داوطلبان شود. اگر بدون هیچ گونه تسلط و آموزشی وارد عرصه کنکورهای آزمایشی شوید، شک نداشته باشید که نتیجه ای جز شکست ندارد.

 

ارتباط با ما

 برای دریافت مشاوره رایگان، ارتباط با مشاورین رتبه برتر و سفارش محصولات حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی

2 نظر در “اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری – کاهای که نباید کنکوری ها انجام بدن

  1. mahan گفت:

    با مقالتون موافقم خودم این اشتباه رو مرتکب شدم. ی جوری عادت و چشم و هم چشم بدون آگاهی شده در آزمونا و نتیجه خوبی نداره.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      باسلام
      بله متاسفانه داوطلبان بدون کسب آمادگی لازم برای کنکورهای آزمایشی در این آزمون ها شرکت میکنند که هیچ نتیجه مثبتی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *