انجمن دانش آموزان حرف آخر – گردهمایی دانش آموزان حرف آخر

انجمن دانش آموزان حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر در راستای تبادل نظر دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با هم دیگر اقدام به تشکیل انجمن دانش آموزان حرف آخر کرده است . هدف از این انجمن تبادل نظر دانش آموزان و کنکوری ها با هم دیگر در زمینه تجربه و نحوه مطالعه، شرکت در آزمون های آزمایشی، ساعت و زمان مطالعه، راهکارهای افزایش بازدهی و دستیابی به موفقیت است. این انجمن با حضور رتبه برتر های حرف آخر و زیر نظر اساتید حرف آخر میتواند کمک شایانی به داوطلبان کنکوری داشته باشد.

 

انجمن دانش آموزان حرف آخر

انجمن دانش آموزان حرف آخر در نظر دارد دانش آموزان از سراسر کشور را در جو و محیطی علمی در کنار همدیگر قرار دهد تا با اشتراک گذاشتن تجربیات و دانستنی های خود در زمینه های آموزشی و مسیر موفقیت در کنکور یاری دهنده همدیگر باشند. اشتراک گذاشتن معلومات و تجربیات آموزشی باعث میشود تا خیلی از دانش آموزان در سراسر کشور که به امکانات و خدمات آموزشی از قبیل برنامه ریزی، مشاور و محصولات کنکوری دسترسی ندارند، بتوانند مسیر موفقیت در کنکور را با موفقیت طی کنند.

 

انجمن دانش آموزان حرف آخر

 

 

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر بعنوان موسسه پیشرو در انتشارات کنکوری با روش های نوین آموزشی باعث جلب نظر و رضایت سیل عظیمی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سراسر کشور شده است. سبک و سیاق حرف آخر بر خلاف روش های سنتی و منسوخ شده آموزشی، مسیر یادگیری جدیدی را پیش پا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میگذارد که میتوانند به صورت مفهومی و شهودی در بازه زمانی کم یکبار برای همیشه مباحث درسی و کنکوری را ببندند. تیم مشاوره رتبه برتر حرف آخر با ایجاد تیم قوی پشتیبانی و برنامه ریزی برای پکیج های آموزشی فصل جدیدی را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز کرده اند. که مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات آموزشی دانش آموزان در انجمن حرف آخر نیز میتواند در ین زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.

 

ارتباط با ما

 دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب مشاوره و سفارش پکیج های حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

 

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش محصولات کنکوری
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • برنامه ریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *