بهترین دبیر ریاضی کشور – بهترین پکیج ریاضی کنکور

چطور ریاضی کنکور را 100 بزنیم

بهترین دبیر ریاضی کشور برای اولین بار در نظام آموزشی ایران، تدریس مفهومی ریاضی را پایه گذاری کرد. هنوز هم در پیشرفته ترین مدارس کشور، روش های سنتی مرسوم است. حتی در دانشگاه ها نیز دانشجویان برای دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی از تکنیک سنتی حفظ کردن فرمولها استفاده میکنند. استاد عبدالرضا منتظری در موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش یادگیری مفهومی درس ریاضی را برای دانش آموزان کنکوری پیاده سازی کرد و با تلاش شبانه روزی و تجربه عالی در این زمینه، برای هریک از مباحث ریاضی الگو و راهکار ساده مفهومی قرار داد.

 

بهترین دبیر ریاضی کشور

استاد عبدالرضا منتظری، مدرس ریاضی گروه آزمایشی تجربی و ریاضی، بر خلاف روش های سنتی، الگوهای مفهومی و ساده را در آموزش و یادگیری ریاضی پایه گذاری کرد. این روش خوشبختانه بسیار مورد استقبال دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار گرفته است. برای هر مبحث از ریاضی، راهکار ساده کنکوری ارائه شده است که نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد را رفع میکند و داوطلبان کنکوری میتوانند با چند الگوی ساده مباحث مهم ریاضی را یاد بگیرند. از نقاط قوت این روش که میتوان به ان اشاره کرد، مدیریت زمان مطالعه است. یادگیری ساده با الگوهای مفهومی استاد منتظری کمک میکند تا یکبار برای همیشه آموزش ریاضی را یاد بگیرید و از تلف شدن زمان و تکرار مکررات جلوگیری کنید. با آموزش ساده ریاضی استاد منتظری درصد بالای در ریاضی کنکور کسب خواهید کرد.

 

بهترین دبیر ریاضی کشور

اهمیت درس ریاضی در کنکور

در گروه تجربی درس ریاضی 30 سوال و در گروه آزمایشی ریاضی، 55 سوال را به خودش اختصاص میدهد. در گروه تجربی متاسفانه داوطلبان به دلیل مشکل آموزشی و یادگیری در درس ریاضی تمایل زیادی به خواندن و مطالعه ندارند و زمان خود را صرف سایر دروس مانند زیست میکنند اما داوطلبان با هوش از این نقطه ضعف رقیب استفاده میکنند و به خوبی از عهده سوالات ریاضی برمیایند. در یک مقایسه کلی داوطلبی که 50 درصد زیست و 40 درصد ریاضی را کسب میکند رتبه بهتری نسبت به داوطلبی که 70 درصد زیست و 20 درصد ریاضی را میزند کسب میکند. کسب درصد 40 در دس ریاضی گروه آزمایشی ریاضی کمک بزرگی به کسب رتبه میکند.

 

 انتخاب بهترین منبع ریاضی

دروس محاسباتی دغدغه بزرگ داوطلبان کنکوری است و این امر باعث شده برای خیلی از داوطلبان کنکور به یک کابوس تبدیل شود. دریافت آموزش و یادگیری ساده سکوی پرتاب شما برای کسب موفقیت و رتبه برتر است. این امر با تدریس استاد منتظری در موسسه حرف آخر محقق شده است. دریافت ساده آموزش ریاضی کنکور باعث ایجاد اعتماد به نفس، انگیزه و تلاش بیشتر برای موفقیت در شما میشود. بهترین دبیر ریاضی کشور با روش های منحصربفرد خود در 80 ساعت تدریس کل ریاضی زمینه کسب درصد بالا در آزمون سراسری را فراهم کرده است.

 

نمونه تدریس ریاضی استاد منتظری

روی لینک زیر کلیک کنید

ریاضی استاد منتظری

 

سفارش ریاضی استاد منتظری

برای دریافت مشاوره تخصصی و سفارش پکیج های ریاضی استاد منتظری میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

سفارش پکیج های حرف آخر

دریافت مشاوره تخصصی رایگان

ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

4 نظر در “بهترین دبیر ریاضی کشور – بهترین پکیج ریاضی کنکور

  1. ترنم گفت:

    سلام به نظر من استاد ریاضی فقط استاد منتظری ایشون خیلی عالی هستن ریاضی به سبک الگو و مفهومی انجام میدن می دن فوقع العاده هستن من نتیجه گرفتم به شما هم پیشنهاد می کنم حرف اخر انتخاب کنید .

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      تشکر از لطف شما نسبت به مجموعه حرف اخر. با آروزی موفقیت برای شما

  2. زینب حمیدی گفت:

    من پایه نهم هستم و سال گذشته به معرفی یکی از دوستانم با حرف اخر اشنا شدم واقعا تدریسشون عالی و بی نظیرن واقعا ازشون ممنونم به کمک مشاوره ایشون من توی بهترین رشته تحصیلی که می خواستم قبول شدم .

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      بله خوشبختانه اساتید بسیار خوب و عالی مجموعه متوسطه اول را تدریس کرده اند. در کنار تجربه خوب اساتید از تکنیک های به روز نیز استفاده کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *