بهترین منبع تیزهوشان – تیز هوشان حرف آخر – راهنمایی حرف اخر

بهترین منبع تیز هوشان

بهترین منبع تیزهوشان باید چه ویژگی های داشته باشد؟ آزمون تیز هوشان برای دانش آموزان متوسطه اول دست کمی از آزمون سراسری به کنکوری ها ندارد. چون خیلی از خانواده ها معتقدند ورود دانش آموزشان به مدارس تیز هوشان میتواند آنها را به موفقیت در آزمون سراسری نزدیک کند و موفقیت در این بخش از تحصیل یعنی موفقیت در آزمون سراسری. بنابراین با حساسیت زیادی این موضوع را دنبال میکنند. گام اول برای موفقیت در آزمون تیز هوشان، دریافت آموزش و یادگیری مفهومی و قوی است. بخصوص در درس ریاضی و علوم. اما آیا میتوان روی هر منبعی وقت و سرمایه گذاری کرد یا نه؟؟

 

بهترین منبع تیزهوشان

آزمون تیز هوشان به دو بخش تحصیلی و تحلیلی تقسیم میشود. در بخش تحصیلی دو درس ریاضی و علوم سرنوشت موفقیت در این آزمون را تعیین میکنند. درس ریاضی با بیشترین سوال و ضریب بالا تاثیر گذار ترین درس آزمون تیز هوشان محسوب میشود. بیشتر دانش آموزان به دلیل ضعف آموزشی در درس ریاضی، کمتر موفق به کسب درصد بالا میشوند دانش آموزانی که بتوانند درصد بالای در ریاضی کسب کنند میتوانند به راحتی مسیر موفقیت در آزمون تیز هوشان را در دست بگیرند. از سوی توانایی و قدرت بالا در درس ریاضی به کسب امتیاز بالا در بخش تحلیلی نیز کمک میکند.

 

بهترین منابع تیزهوشان کدامند؟

یک منبع خوب باید چه ویژگی های داشته باشد؟ متاسفانه در فضای رسمی آموزش، تدریس سنتی و منسوخ شده هنوز رایج است. دانش آموزان برای یادگیری از روش حفظ کردن فرمول و مطالب استفاده میکنند و این امر امروزه بزرگترین اشتباه در آموزش محسوب میشود   و در نظام های آموزشی پیشرفته به کلی حذف شده است.  آموزش مفهومی و شهودی پایه و اساس یادگیری است که تکنیک های دیجیتال و پویانمایی این امر را به خوبی فراهم کرده تا دانش آموزان بتوانند با دستیابی به آموزش مفهومی درک درستی از مباحث پیدا کنند. بنابراین منابع تیز هوشان باید دارای حسن آموزش مفهومی باشد و در دروسی مانند ریاضی، با ارائه روش های ساده محاسباتی مسیر یادگیری را ساده کنند.

 

منابع تیزهوشان حرف آخر

حرف آخر با روش های نوین و جدید آموزشی توانسته مجموعه ای از دروس نهم متوسطه اول را تدریس کند. تدریس اساتید به نام کنکور کشور با روش های جذاب و شهودی این امکان را فراهم آورده است تا دانش آموزان بتوانند به آسانی از عهده مشکلات آموزشی بربیایند.

 

علوم حرف آخر

علوم نهم حرف آخر توسط 5 نفر از اساتید حرف آخر تدریس شده است. علوم متشکل از مباحث زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زمین شناسی است. این مباحث از دروس مهم متوسطه دوم محسوب میشود و بر این اساس سعی شده از روش مفهومی جهت تدریس استفاده شود. مباحث علوم با تکنیک پویانمایی به صورت شهودی تدریس شده که نیازی به حفظ کردن مطالب نیست.

 

ریاضی نهم حرف آخر

قریب به اکثریت دانش آموزان در درس ریاضی مشکل آموزشی دارند. همانگونه که اشاره شد حفظ کردن فرمولهای متعدد و فراموشی آن از علل ضعف در درس ریاضی است. ریاضی از دوس مهم و تاثیر گذار در موفقیت دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی است. سالانه خیلی از داوطلبان کنکوری به دلیل ضعف در ریاضی از کسب رتبه و موفقیت در آزمون سراسری جا می مانند. حرف آخر برای رفع این مشکل ریاضی را برای اولین بار در کشور به صورت مفهومی تدریس کرده تا دانش آموان بتوانند بدون نیاز به حفظ فرمول ریاضی را یاد بگیرند. ریاضی نهم حرف آخر با تدریس استاد قاسمی شرایط آموزشی فوق العاده ای را برای شما فراهم آورده است.

 

مجموعه دروس نهم حرف آخر

  • علوم نهم
  • ریاضی نهم
  • فارسی نهم
  • زبان نهم
  • پیام های آسمانی

ارتباط با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پکیج های آموزشی حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

8 نظر در “بهترین منبع تیزهوشان – تیز هوشان حرف آخر – راهنمایی حرف اخر

  1. مریم راستگوی گفت:

    سلام،می خواستم بدونم میشه از بسته حرف آخر برای تیزهوشان استفاده کرد یا فقط برای دروس مدرسه میشه ازش استفاده کرد؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بله بسته آموزشی حرف آخر با توجه به ویژگی های منحصربفردی که در تدریس اعمال شده است بهترین منبع برای تیز هوشان شناخته شده است.

  2. Asma گفت:

    سلام چرا بسته حرف آخر عربی نداره با وجود اینکه عربی هم جزو دروس مهم بوده و خواهد بود!

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      برای پایه هفتم تدریس شده به زودی نیز برای پایه هشتم و نهم نیز اماده میشود

  3. علی گفت:

    با سلام و عدض خداقوت خدمت شما
    من پایه نهم هستم و می خوام در آزمون تیزهوشان شرکت کنم.آیا برای تیزهوشان هم کتابی جدا از کتابهای دیگه دارید یا نه همین ها هم برای تیزهوشان مناسب اند؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      منبع تیز هوشان متشکل از منابع تحصیلی و تحلیلی است. بخش تحصیلی دروسی مانند ریاضی، علوم و… و بخش تحلیلی از منابع شناور است.
      حرف آخر بخش تحصیلی را با جدیدترین روش های آموزشی تدریس کرده است.

  4. mohammad گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم این پکیج (تیزهوشان) با سطح کتاب بسته های جداگانه ای دارند؟ یا
    در یک پکیج هم برای تیزهوشان و هم در سطح کتاب تدریس میشود؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      آزمون تیز هوشان دو سطح دارد. سطح آموزشی برگرفته از کتب درسی و تحلیلی و هوشی که خارج از کتب هستند. در مجموعه تیز هوشان حرف آخر سطح آموزشی به نحوه احسن تدریس شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *