بهترین منبع شیمی کنکور 99

بهترین منبع شیمی کنکور 99 عنوانی است که قصد داریم بهترین منبع شیمی را برای شما دانش آموزان نظام جدید و داوطلبان کنکور 99 معرفی کنیم. همه شما کنکوریها از تاثیر منبع موثر و قوی در پیشرفت درسی و کنکور مطلع و با خبر هستید. انتخاب منباسب کمک میکند تا در کنار تلاش خودتان زودتر و راحت تر به هدف و آرزوی که دارید برسید. خوشبختانه یا متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل افزایش اهمیت کنکور بخصوص در رشته تجربی، موسسات و انتشارات متعددی  ایجاد شده اند و این اتفاق در بسیار موارد باعث سردرگمی و سخت تر شدن انتخاب منبع برای داوطلبان کنکوری شده است. از سوی زمان محدود و طلایی کنکور و محدودیت مالی داوطلبان این اجازه را نمیدهد که همه منابع را تست و راه آزمون و خطا را در پیش گرفت. هدف ما آشنای شما با بهترین منابع کنکوریست تا با چشم باز اقدام کنید.

 

 

بهترین منبع شیمی کنکور 99

درس شیمی در رشته تجربی نسبت به گروه آزمایشی ریاضی اهمیت بیشتر دارد و دغدغه داوطلبان بیشتر بخش مسایل شیمی است. درس شیمی در گروه تجربی بعد از زیست شناسی در پله دوم اهمیت قرار دارد. برحسب این اهمیت داوطلبان نمیتوانند به راحتی از کنار درس شیمی بگذرند. بهترین منبع شیمی کنکور 99 باید چه ویژگی های داشته باشد تا داوطلبان بتوانند درصد بالای در شیمی کنکور کسب کنند؟ به تشریح آن خواهیم پرداخت.

مهترین ویژگی یک منبع مناسب برای شیمی

 زمان مناسب آموزش

به دلیل تعدد منابع کنکوری و درسی دوطلبان تمایل زیادی به منابع حجیم ندارند. منبعی را انتخاب میکنند که بتوانند در کمترین زمان آن را با اتمام برسانند. چون حس تمام کردن یک منبع به داوطلب انرژی و اعتماد به نفس میدهد. حجم زیاد منبع کنکوری باعث میشود به دلیل خستگی داوطلب برنامه ریزی انجام گرفته به نحو احسن اجرا نشود و باعث خستگی و سردرگمی داوطلب شود. ما در دپارتمان شیمی موسسه حرف اخر منابعی را تهیه و آماده کرده ایم که دارای حجم بسیار کم و مناسب است مثلا مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر  در 12 ساعت تدریس شده  یا کل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر نیز در 22 ساعت تدریس شده است. زمان کم و متناسب با وقت و انرژی داوطلب یکی از آیتم های بهترین منبع کنکوریست که ما در حرف آخر آن را انجام داده ایم.

 

آموزش مفهومی و شهودی

علرغم اینکه روش های نوین آموزشی در کشور چند سالیست که ایجاد و ابداع شده، اما بسیاری از انتشارات با همان سبک و شیوه گذشته منابع خود را منتشر و در اختیار داوطلبان قرار میدهند. در روش های سنتی که هنوز در خیلی از منابع وجود دارد، دانش آموز و داوطلب ملزم به حفظ کردن مطالب درسی هستند. این امر به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت در نیمکره چپ مغز بعد از مدتی به فراموشی سپرده میشود و داوطلب مجددا باید مرور و مطالعه را از سربگیرد و از سوی باعث ایجاد اضطراب و استرس میشود. دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف آخر با استفاده از روش های نوین آموزشی از قبیل پویانمایی و تصویری روش مفهومی و شهودی را جایگزین روش های سنتی آموزش کرده است که میتوان به مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر اشاره کرد که نیازی به حفظ کردن مطالب ندارد.

استفاده از راهکارهای ساده محاسباتی

جو کنکور بسیار متفاوت از جو کنکورهای آزمایشی است. داوطلب خود را در وسط میدان هدف ها، آرزوها، توقعات و تلاش های خود میبیند. کلیه این جو روانی و روحی باعث ایجاد نگرانی، عدم تمرکز و استرس در داوطلب میشود. از سوی زمان حل هر تست بسیار محدود است. منابع آموزشی باید راهکارهای به داطلب آموزش بدهند که در کمترین زمان ممکن و کمتر از یک دقیقه به جواب نهایی منتهی شود. حجم زیاد سوالات، مطالب و راهکارهای مختلف برای هر سوال این اجازه را به شما نمیدهد که کلی فرمول با خودتان سرجلسه کنکور ببرید. شیمی حرف آخر منبعی فقط با چند الگو کاربردیست که نیاز به حفظ کردن فرمولها، واکنشها و موازنه ها را برای همیشه کنار میگذارد. مسائل شیمی حرف آخر فقط چند روی محدود ارائه میدهد که میتوانید در کمتر از یک دقیقه به جواب هر تست برسید.

 

 ویژگی های کلی شیمی حرف آخر

  • تدریس کامل درسنامه
  • آموزش مفهومی و تصویری
  • حل تست های کنکوری
  • ارائه نکات طلایی و سریع تست زنی
  • جمعبندی مهم مطالب 
  • زمان مناسب و حجم کم آموزشی

 

نتیجه گیری – بهترین منبع شیمی کنکور 99

سه ویژگی اصلی بهترین منبع شیمی کنکور 99 را خدمت شما توضیح دادیم به این امید که توانسته باشیم در انتخاب بهترین های کنکور 99 به شما کمک کرده باشیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و انگیزشی
  • سفارش محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

بهترین منبع شیمی کنکور 99

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *