آسان ترین مباحث ریاضی کنکور

ساده ترین مباحث ریاضی

آسان ترین مباحث ریاضی کنکور کنکور که تقریبا نصف نمره و تراز را به همراه خواهد داشت همیشه می تواند شما را در سرجلسه آزمون سراسری حمایت کند. در واقع با دانستن مباحث مفید و ساده از ریاضی که به شما کمک خواهد کرد تا نزدیک به پنجاه درصد نمره مثبت به خود امتیاز دهید وجود دارد و فقط می بایست تا انتها همراه ما باشید. اصولا ریاضی برای دانش آموزان تجربی به نسبت رشته های ریاضی کمی وحشتناک تر است چرا که جز دروس اصلی تجربی است ولی برای رشته ریاضی از دروص تخصصی و بسیار مهم می باشد و دانش آموزان ریاضی را با درس ریاضی می شناسند و دانش آموزان تجربی را با درس زیست شناسی می شناسند.

 

آسان ترین مباحث ریاضی کنکور برای کسب درصد قابل قبول در کنکور کدامند ؟

در ریاضی مباحث و بخش های متفاوتی تدریس می شود. اما از میان آنها همیشه گزینه هایی وجود دارند که به اندازه ای ساده هستند. دانش آموزان تصور می کنند که طراحان سوال همیشه به سراغ سخت ترین و پیچیده ترین بخش ها می روند. که در واقع این تصوری بسیار غلط و اشتباه است. بلکه طراح سوالات کنکوری همیشه از مباحثی سوال مطرح می کند که چالش بر انگیز باشد. یا به دلیل ساده گی خود می تواند سوالی سخت باشد. در اینجا شما را با آسان ترین مباحث ریاضی کنکور کنکور آشنا می کنیم.

 

ساده ترین مباحث ریاضی

معادله و نامعادله 

بخش معادله و نامعادله در عین حال که از آسان ترین مباحث ریاضی کنکور می باشد. از پایه ترین مباحث نیز می باشد. سوالاتی که یک طراح از این مبحث طرح می کند هر چقد هم که سخت باشند ولی راحت و ساده هستند.

مبحث معادله و نامعادله هم ریاضی سال دوم و هم در ریاضی سال سوم مطرح شده است. در ریاضی دوم ابتدا بصورت زیربنایی به آن پرداخته و در فصل دوم ریاضی سوم کامل به آن را تشریح کرده است.  حتما حتما می بایست این مبحث را مسلط شوید چرا که خیلی آسان و یادگیری قابل فهم و سریعی دارد.

 

 

دنباله و تصاعد

یکی دیگراز مباحث آسان و نمره آور درس ریاضی در کنکور دنباله ها و تصاعد ها هستند. که باز همانند معادله و نامعادله ها از مبحث های پایه ای هستند.  در ریاضی دوم توضیحات ابتدایی در مورد آن آمده است. ولی بصورت تکمیلی تر در ریاضی سوم در فصل دوم عنوان می شود.

از مبحث دنباله و تصاعد به صرف حداقل انرژی به راحتی می توانید به این مبحث مسلط شوید. و نمره های مثبت از سوالات را در کنکور سراسری از آن خود کنید.

 

لگاریتم

از آسان ترین و ساده ترین مباحث ریاضی در کنکور همین موضوع لگاریتم می باشد. که با خواندن درس نامه ی آن و بعد با تست زنی به راحتی همانند آب خوردن به سوالات این مبحث در کنکور سراسری می توانید پاسخ مثبت بدهید. و به همی راحتی تراز خود را بالا بیاورید.

تعداد سوالات لگاریتم در کنکور حدود دو سوال می باشد.  البته در بعضی از سالها دیده شده است که از این مبحث سوالی طرح نشده است. اما به دلیل اینکه مبحث سختی نیست و زمان و وقت زیادی از شما نمیگیرد و حتی شیرین نیز می باشد ارزش دارد که به این مبحث اهمیت دهید. تا در صورت مطرح شدن سوالات لگاریتمی نیز بتوانید آنها را پاسخ مثبت و درستی بدهید.

 

ماتریس

ماتریس ها از راحت ترین و آسان ترین مباحث ریاضی کنکور می باشند.  بین یک تا دو سوال از آن در کنکور مطرح می شود. در چند سال اخیر بصورت متوالی از ماتریس ضرب و وارون در ماتریس نیز سوالاتی طرح شده است. اگر این مبحث را بخوانید و شروع به تست زنی کنید خیلی خیلی راحت می توانید امتیاز مثبت این سوالات را هم بگیرید.  به همین وسیله درصد خوبی از ریاضی بدست بیاورید.

 

نتیجه 

آسان ترین مباحث ریاضی کنکور برای هر دانش آموز با توجه به توانایی ها و قدرت تحلیلی که در ذهن دارد می تواند متفاوت باشد اما آنچه که معلمان و دانش آموزان بر آن اتفاق دارند مواردی بود که برای شما معرفی کردیم. البته مواردی همچون ترکیب و احتمال، آمار، حد و پیوستگی، مشتق گیری، انتگرال نیز در گروه ساده ترین مباحث مهم ریاضی در کنکور می باشند. برای یافتن مباحث ساده و راحت در ریاضی کنکور یک پشتیبان و راهنمای حرفه ای شما را با زیرساخت های مهم و اساسی در ریاضی آشنا خواهد کرد.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر و مشاوین ارشد حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

خرید بسته های آموزشی حرف آخر

ارتباط با مشاورین ارشد 

پشتیبانی درسی – کنکوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *