ورشکست شدن حرف آخر – چرا موسسه حرف آخر ورشکست شد؟

ورشکست شدن حرف آخر

مدتی است که عنوان و تیتر ورشکست شدن حرف آخر در فضای مجازی دست به دست و پخش میشود. بر هیمن اساس بر آن شدیم که دنبال روی ماجرا باشیم و از صحت و سقم آن باخبر شویم. چون روزانه بسیاری از از دانش آموزان و داوطلبان حرف آخر طی تماس با سایت مرکزی حرف آخر این خبر را پیگیری میکردند. منشا پخش این خبر چند موسسه و انتشارات کنکوری رقیب حرف آخر بوده اند که به دلیل عدم توانایی در رقابت و کسب محبوبیت شایعه فوق را ایجاد و به آن دامنه زده بودند.

 

ورشکست شدن حرف آخر

موسسه حرف آخر با وجود محدودیت های زیاد، برای اولین بار روش های نوین آموزشی را برای دروس کنکوری در رشته های تجربی و ریاضی ایجاد کرد. استقبال خوب از پکیج های حرف آخر و افزایش محبوبیت آن، باعث شد متاسفانه بسیار از موسسات رقیب برای مخدوش کردن وجه خوب حرف آخر، دست به تخریب و ایجاد شایعه کنند. شایعاتی از قبیل حرف آخر کلاهبردار، ورشکست شدن حرف آخر و امثالهم را در فضای مجازی پخش کنند. استقبال خوب از پکیج های کنکوری حرف آخر موجب شده، تا پخش برنامه های این موسسه در شبکه های تلویزیونی مختلف در دستور کار مدیریت حرف آخر قرار گیرد. خوشبختانه هم اکنون موسسه حرف آخر در شبکه های یک سیما، شبکه چهار سیما، شبکه آموزش و کل شبکه های استانی سراسر کشور برنامه دارد و بنا به تصمیمات مدیریت در ماههای آینده پخش برنامه در سایر شبکه های نیز انجام خواهد گرفت.

 

چه عاملی باعث افزایش محبویت حرف آخر شد؟

موسسه کنکوری حرف آخر برای اولین بار در کشور، برخلاف همه موسسات کنکوری، با وجود محدودیت ها و سختی های این امر، روش های جدیدی را برای آموزش و یادگیری در کشور وارد کرد. به کار گیری روش پویانمایی و ارائه راهکارهای سریع کنکوری جایگزین روش های سنتی در آموزش شد. تدریس دروس کنکوری با روش های فوق باعث شد، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری روش های حفظ کردن فرمول و مطالب درسی را کنار بگذارند، و با روش های مفهومی و شهودی آموزش و یادگیری مطالب را دنبال کنند. به طور مثال کلیه مباحث زیست شناسی حرف آخر با روش پویا نمایی تدریس شده که کمک میکند داوطلب گروه تجربی کلیه جزئیات زیست شناسی را به عینه ببیند و نیازی به حفظ کردن مطالب ندارد. استقابل خوب از روش های جدید تدریس باعث محوبیت موسسه کنکوری حرف آخر و تلاش رقبا برای تخریب وجه این موسسه شد.

 

ورشکست شدن حرف آخر

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش پکیج های کنکوری

برنامه ریزی

 

پکیج ویژه وقت طلایی کنکور

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *