چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم – بهترین منبع کنکوری

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

دغدغه خیلی از کنکوری ها این است چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم که منابع برای هر درس در سال کنکور واقعا مهم است شما علاوه بر صرف هزینه باید زمان با ارزش­تان را برای خواندن آن مصرف کنید پس چه منبعی را برای کنکور انتخاب کنیم که خرج هزینه مادی و زمانی برای آن با صرفه باشد در این مطلب به خصوصیات منابع برای هر درس اشاره ای داریم.

 

چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم

دروس عمومی

ادبیات

ادبیات از ضریب بیشتری در بین دروس عمومی برخوردار است. این درس را باید موضوعی خواند بنابراین برای هر موضوع ( آرایه ، قرابت معنایی حرف آخر، تاریخ ادبیات و املاء لغات ) می­توان منبع بخصوصی داشت وهر کدام از منابع موجود که بهتر و جزئی توضیح داده را انتخاب کرد. موسسه حرف آخر این تفکیک موضوع را به خوبی به آن پرداخته و برای هر بخش منابعی در قالب پکیج های آموزشی با روش های مفهومی با راهکارهای عالی تدریس کرده است.

 

دین و زندگی

درس دین و زندگی با ضریب 3 از اهمیت بیشتری نسبت به دروس عربی و زبان داراست. برای این درس منبع بسیار مهم کتاب درسی است و باید سعی شود تمام ایات هر درس را با متن کتاب به صورت ریز بررسی شود و ارتباط و همبستگی بین آن­ها که هست را حفظ کرد اگر از کلمات کلیدی در ایات و متن درسی استفاده کنید حفظ آن راحتتر خواهد بود. سوالات کنکور بهترین منبع تست برای این درس است و در موسسه حرف آخر یکی از بهترین منبع آموزشی مربوط به این درس است که علاوه بر فهماندن موضوع و ارتباط بین آیات و درس، حل سوالات کنکور با روش­های سریع تست زنی، را به خوبی توضیح می­دهد. استاد یوسفیانپور با روش مفهومی کل دین و زندگی را در 36 ساعت تدریس کرده است.

 

چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم

عربی

در دروس عربی و زبان خارجه منبع مورد استفاده علاوه بر داشتن درسنامه گرامری خوب باید سوالات تستی آن را به خوبی با تشریح گزینه­ های سوال  و دلیل اشتباه بودن هر گزینه پاسخ داده باشد. کتاب این دروس در مورد گرامر و قواعد فقط در حد چند خط توضیح داده برای یاد گیری باید تست بسیار حل کرد. شاید خیلی از شکا کنکوری ها عربی حرف آخر استاد محمد واعظی را شنیده اید. با روش های منحصربفردش به طو شگفت انگیزی عربی را در 25 ساعت تدریس کرده است.

 

دروس تخصصی

دروس فیزیک ، ریاضی و شیمی کاملا مهارتی مفهومی و دارای مسائل حل کردنی است و از دروس مشترک بین رشته ریاضی و تجربی است. منبع انتخابی شما باید دارای درسنامه آموزشی و مفهومی  باشد سوالات را اگر بتوانید مفهوم آن را درک کنید راحتتر می­توانید پاسخ بدید. تسلط بر متن کتاب، برای سوالات سال های جدید که هم شامل حل مسئله و متن به صورت درک موضوع است، الزامی است. پکیج های آموزشی حرف آخر علاوه بر آموزش و فهم اصل مطلب با حل تست­های کنکور، شیوه حل سریع و برخورد درست با هر نوع سوالی را به آن پرداخته، میتواند منبع مناسبی برایتان باشد.

 

چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم

 

راهکارهای ساده و کنکوری

در دروس تخصصی هر رشته ، منابع آن با توجه به ماهیت درس باید انتخاب شود. در رشته ریاضی دروس که بیشتر حل مسائل و فرمول دار هستند منابع باید دارای تست و راه حل صورت مسئله باشد و اگر منبع شما راه حل ساده تری ارائه بدهد که بسیار عالی خواهد بود. بعضی دروس مانند زیست اصلی ترین و مهمترین منبع آن کتاب درسی است اما باتوجه به اینکه سوالات کنکور کاملا ترکیبی و مفهومی است باید منبع­تان سوالات ترکیبی با فصل­های دیگر را هم دارا باشد. منبع حرف آخر برای این درس بسیار زیبا هر موضوع را با همه مسائل موجود در کتاب ترکیب می­کند و در این زمینه واقعا قوی عمل کرده است. به کار گیری روش های نوین با تکنیک های پویا نمایی زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب فرار زیست را فراهم آورده است.

 

چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم

چه منبعی برای کنکور انتخاب کنیم

حل تست

مهمترین منبع سوالات برای کنکور همان سوالت کنکور سال­­­های پیش است شما حتما در امتحانات نهایی به این موضوع که حدود 12نمره واقعا شباهت نزدیکی بین سوالات هر سال بوده در کنکور هم این طور است و تشابه زیادی را می­توان میان سوالات کنکور هر سال پیدا کرد. حل سوالات و تجزیه و تحلیل آن را در اولویت قرار بدید. از سوالات احتمالی حرف آخر هم غافل نباشید چرا که هر سال در کنکور بالای 70 درصد با آزمون سراسری تطبیق دارد.

 

 ارتباط با انتشارات حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

مشاوره کنکوری

سفارش پکیج های کنکوری حرف آخر

برنامه ریزی

پشتیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *