70 درصد ریاضی کنکور – چگونه ریاضی کنکور را بالای 70 درصد بزنیم؟

ریاضی 6040 حرف اخر

چگونه 70 درصد ریاضی کنکور بزنیم؟ مگه این کار شدنیه؟ مگه میتونیم ریاضی رو بالای 70 بزنیم؟ چی میشد ما هم ریاضی را بالای 70 میزدیم؟ اگه ریاضی رو بالای 70 بزنم پزشکی حتمیه دیگر… این سوالات و دغدغه ها بخش بزرگی از نگرانی ها و دلواپسی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را تشکیل میدهد. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان به کلاس های آموزشی و منابع کمک درسی در درس ریاضی دسترسی ندارند و ضعف در این درس باعث فرو ریختن کل اعتماد به نفس و ایمان آنها شده است چون میدانند که کسب درصد پایین در ریاضی آرزوی آنها را برای رتبه برتر شدن ناکام میگذارد. به همین جهت قصد بهترین پکیج ریاضی را معرفی کنیم که میتوانید در فرصت کم باقی مانده با خیال راحت بتوانیددرد بالای 70 در ریاضی کسب کنید.

 

چگونه 70 درصد ریاضی کنکور بزنیم؟

هر موفقیتی راه و روش خودش را دارد که باید به موقع از راه خودش وارد شوید. در مثلث موفقیت و کسب رتبه برتر، منبع خوب و مناسب کنکوری سهم بسزایی در این راه دارد و میتوان از آن به عنوان سکوی پرتاب یاد کرد. رتبه برتر شدن و قبولی در رشته های تاپ و برتر نیازمند منابع و کسب درصد بالاست. بسیاری از داوطلبان رشته تجربی وقت زیادی را به درس زیست و شیمی اختصاص میدهند و از ریاضی غافل میشوند. این غفلت باعث از دست رفتن زمان و افزایش ترس و استرس بعلت عدم آمادگی در درس ریاضی میشود. اما خوشبختانه موسسه حرف آخر این مشکل را به راحتی حل کرده است که میتوان از آن بعنوان شگفتی های کنکور کشور یاد کرد.

 

ریاضی استاد منتظری

چگونه 70 درصد ریاضی کنکور بزنیم؟ دیگر حل شده است. استاد منتظری، مدرس یکه تاز ریاضی کشور با راهکارهای ساده و جذاب، روش های کوتاه و آسان و زبان بسیار ساده مشکل ریاضی شما را حل کرده است و شما فقط به 40 ساعت زمان نیاز دارید تا برای همیشه بر ریاضی غلبه پیدا کنید. پکیج های 6040 ریاضی برای دو دوره نظام قدیم و نظام جدید، منبع مناسب کنکوری برای ماه های منتهی به آزمون سراسری است که خوشبختانه تجربه و موفقیت داوطلبان کنکور 97 از این پکیج ثابت کرد که میتوان در 40 ساعت درصد بالای 70 کسب کنید. روش تدریس استاد منتظری در پکیج 6040 حرف آخر تدریس ریاضی با راهکارهای ساده و کوتاه تحت عنوان الگوست که با وجود این الگوها دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول نیست. یکبار برای همیشه ریاضی را مفهومی یاد خواهید گرفت.

 

مشاوره رایگان با موسسه حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر از دفتر مرکزی حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *