کنکور 1400 با حرف اخر، پک جامع حرف اخر، پک 6040 حرف اخر

کنکور 1400 با حرف اخر

امروز میخواهیم برای کنکور 1400 با محصولات کنکوری حرف اخر بیشتر با شما صحبت کنیم و پکیج های کنکوری حرف اخر را بیشتر معرفی کنیم. خیلی از دانش آموزان دوره نظام جدید دغدغه این را دارند که کنکور 1400 را با چه منبعی شروع کنند که بتوانند رتبه برتر کنکور 1400 را از آن خود کنند. بر حسب این مهم میخواهیم بهترین منابع کنکور 1400 را خدمت شما دوستان کنکوری معرفی کنیم.

 

کنکور 1400 با حرف اخر

انتشارات حرف اخر مبدع و اولین موسسه کنکوری در زمینه تولید محصولات کنکوری به صورت دیجیتال و پویانمایی می باشد. شاید خیلی از شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بپرسید که روش پویانمایی چه تاثیر در آموزش دارد؟ و حرف اخر چگونه این فناوری را در محصولات کنکوری به کار گرفته است؟ رسالت ما، جایگزینی روش های نوین و به روز آموزش به جای روش های منسوخ شده تدریس است. متاسفانه هنوز در فضای رسمی آموزش کشور سبک های سنتی آموزش رایج است. این امر باعث تضعیف یادگیری دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم شده است. مثلا به طور میانگین درصد درس ریاضی در آزمون سراسری 6 درصد میباشد. این درصد بیانگر ضعف پایه در آموزش دروس محاسباتی میباشد. به این دلیل خیلی از داوطلبان به رغم علاقه تحصیلی به دلیل ضعف آموزشی به رشته های غیر مورد علاقه روی می آورند.

 

تکنیک های حرف اخر برای کنکور 1400

روش پویانمایی در انتشارات دیجیتال حرف اخر

روش پویانمایی به معنای به کار گیری فناوری های رایانه ای و کامپیوتری در آموزش است. همانگونه که ابعاد مختلف زندگی بشری دچار تغییر و تحول شده است، بعد آموزشی نیز دچار تغییر و تحول شده و در زمینه کنکوری دیگر روش های سنتی و قدیمی پاسخ گویی سوالات مفهومی و پر از رقابت کنکور نیست. به همین دلیل انتشارات حرف اخر این فناوری را در آموزش وارد کرده و یک روش جذاب، عالی و مفهومی را در برابر روش های سنتی و قدیمی آموزش قرار داده است. که به طور کلی و از پایه، انتشارات و موسسات کنکوری در زمینه تولید محتوای آموزشی به سبک سنتی را متزلزل ساخته است. دانش آموزان کنکوری میتوانند به صورت مفهومی و شهودی با بهره گیری از روش پویانمایی مطالب درسی را یکبار برای همیشه یادبگیرند و از حفظ کردن مطالب مبرا شوند.

 

راهکارهای ساده در محصولات حرف اخر

یکی دیگر از نقاط قوت پکیج های آموزشی و کنکوری حرف اخر، استفاده از راهکارهای ساده و میانبر تحت عنوان الگو در دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی است. با این راهکارها نیازی به حفظ کردن مطالب نیست و می توانید زمان آموزش و پاسخگویی به سوالات را با آنها کاهش داد. به طور مثال دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف اخر به سه الگوی کاربردی و علمی تمام بخش مسایل شیمی را تدریس کرده است و میتوانید فقط با سه الگو در 25 ساعت مسایل شیمی را یکبار برای همیشه ببندید.

 

زمان تدریس در پکیج های کنکوری حرف اخر

زمان مقوله ای اساسی در فرآیند کنکور است. چون کنکور دارای تاریخ انقضاست و روز موعود داوطلبان کنکوری باید سرجلسه آزمون سراسری حاضر باشند. بنابراین تلاش دانش آموزان در ظرف زمان جوابگو است. منبع کنکوری حرف اخر برخلاف سایر منابع کنکوری موجود در بازار کنکور دارای زمان بسیار کم و متناسب با انرژی، زمان و برنامه دانش آموزان است.

حال میتوان به جرات بیان کرد که کنکور 1400 با محصولات کنکوری حرف اخر، کسب رتبه برتر رویا و آرزو نیست بلکه واقعیت محض و روشن است.

 

کنکور 1400 با محصولات کنکوری حرف اخر

حرف آخر برای دانش آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم محصولات کنکوری را با دو هدف آموزش تشریحی و کنکور سراسری تدریس کرده است. دانش آموزان میتوانند با این پکیج ها آرزوها و رویا های خود را به واقعیت تبدیل کنند که به ویژگی های کلی آن به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

 

  1. استفاده از تکنیک های برتر آموزشی
  2. ارائه راهکاری حل  سریع تست های کنکوری
  3. آموزش مفهومی و شهودی مطالب
  4. زمان بندی مناسب تدریس
  5. ارائه برنامه برای هر درس و مقطع
  6. دارای نقشه راه و برنامه ریزی تصویری
  7. حل تست های کنکوری و تالیفی
  8. حجم مناسب مطالب
  9. آزمون و سوالات احتمالی کنکور با پاسخنامه تصویری

پکیج های حرف اخر برای کنکور 1400

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1400 با محصولات کنکوری حرف اخر، می توانند آموزش بسیار متفاوت و جذابی را تجربه کنند که نتیجه آن کسب رتبه برتر و قبولی در رشته های سطح بالا است. برای 1400 دو پکیج جامع و 6040 تدارک دیده شده که به تشریح آن خواهیم پرداخت.

 

پکیج جامع یا صفر تا 100

این مجموعه که بیشتر دانش آموزان سال دهم و یازدهم از آن استفاده مکینند شامل کلیه دروس اختصاصی، عمومی، 10 آزمون مبحثی، جزوات و کتاب کارهاست. پکیج کامل جامع نظام جدید کلیه دروس و مباحث ذکر شده را پوشش میدهد.

ریاضی استاد منتظری

 شامل ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر و سایر باحث ریاضی سال دوازهم نیز است. سبک تدریس ریاضی، آموزش مفهومی است. استاد منتظری و استاد قاسمی برای آموزش و ارائه بهتر ریاضی از راهکارهای ساده محاسباتی استفاده کرده اند. با این سبک از تدریس دانش آموزان نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد ریاضی نخواهند داشت. الگوهای سساده محاسباتی کمک میکند دانش آموزان به طور کاملا مفهومی مباحث محاسباتی ریاضی را یاد بگیرند.

 

شیمی دکتر شیروانی

شامل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است. دکتر شیروانی برای ارائه آموزش بهتر، شیمی را ترکیبی با تکنیک های ساده محاسباتی تدریس کرده اند. در بخش مسایل شیمی با سه الگوی A-X ، Z و مول بر ضریب میتوانید با اختصاص 22 ساعت از زمان خود، سخت ترین بخش سوالات شیمی را پاسخگو باشید.

فیزیک استاد کامیار

فیزیک نیز، جزء دروسی میباشد که داوطلبان کمتری موفق به کسب درصد بالا میشوند. در هر دو گروه تجربی و ریاضی، کسب درصد بالا در فیزیک تاثیر زیادی در کسب رتبه دارد. اما به دلیل عدم ازائه آموزش مناسب در مدارس، بیشتر کنکوری ها و دانش آموزان با این درس مشکل آموزشی دارند. استاد کامیار مدرس فیزیک با روش های ساده محاسباتی، به صورت کاملا مفهومی فیزیک را تدریس کرده اند. به طور مثال مبحث سینماتیک که جزء سخترین مباحث فیزیک میباشد، با الگو سرعت/ زمان(v/t) تدریس شده است. این الگو نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد بخش حرکت شناسی به به خوبی رفع کرده است.

 

زیست شناسی( استاد شعبانی- شاکری و روان)

با توجه به اهمیت زیست شناسی در گروه تجربی، و طراحی سوالات به شیوه ترکیبی و مفهومی، حرف اخر با تکنیک پویانمایی، به صورت کاملا شهودی ارائه شده است. این سبک از آموزش باعث ایجاد آزمایشگاه مجازی برای دانش آموز گروه تجربی شده است. که میتوانند پدیده های زیستی را به عینه ببینند. تدریس کامل درسنامه، حل تست های کنکوری و تالیفی، آموزش تست زدن و … از مزایایی آموزشی زیست حرف آخر است.

دروس عمومی حرف اخر

در بین دروس عمومی، درس عربی توسط استاد واعظی، به صورت جامع با نقشه، خیلی جذاب و زیبا تدریس شده است. عربی استاد واعظی جزء بهترین منابع عربی کنکور است. با اختصاص 25 ساعت از زمان خود میتوانید به راحتی درصد بالای 80 کسب کنید. 

استاد محسن منتظری، جهت افزایش راندمان دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، ادبیات را به صورت مبحثی تدریس کرده اند. قرابت معنایی، زبان فارسی، تاریخ ادبیات، لغات و آرایه با سبک بسیار متفاوت تدریس شده اند.

 

استادعلیرضا یوسفیانپور، با سبک بسیار مفهومی دین و زندگی را با تفکیک سه سال و شامل دین و زندگی دهم حرف آخر، دین و زندگی یازدهم حرف آخر و دین و زندگی دوازدهم حرف آخر است.

زبان انگلیسی با تدریس استاد مجتبی محمودی، با روش های نوین آموزش زبان از قبیل، کدینگ و آموزش تصویی تدریس شده است.

  1. زبان دهم و یازدهم حرف آخر 
  2. زبان دوازدهم حرف آخر

پروژه 6040 یا برنامه 100 روزه حرف آخر

پروژه 6040 برنامه ای 100 روزه برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان پشت کنکوری است. این برنامه شامل دو بخش آموزش و حل تست است. ابتکار جالب در پروژه 6040، ارائه پاسخ نما یا پاسخ نامه تصویری های بخش آزمون هاست. اساتید با تبحر خاص سوالات را طراحی کرده اند… که در واقع سوالات احتمالی کنکور نیز محسوب میشود. اساتید سوا از حل کردن هر تست، دسنامه و نکات لازم و ضروری هر تست را به جهت مرور و جمعبندی مجدد ارائه کرده اند.

 

مشاوره و برنامه ریزی حرف اخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای مشاوره و تهیه محصولات حرف آخر با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند

  1. مشاوره کنکوری – تخصصی
  2. مشاوره انگیزشی
  3. پشتیبانی

 

35 نظر در “کنکور 1400 با حرف اخر، پک جامع حرف اخر، پک 6040 حرف اخر

  1. سعید فرامرزی گفت:

    سلام
    برای کنکور 99 از الان میشه برنامه ریزی کرد؟ من سال دوم ریاضی هستم
    به نظرتون کدوم دسته محصولات رو باید بگیرم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه رتبه خوبی را کسب کنید باید از الان برنامه ریزی و هدف داشته باشید. تا سال آینده دوران مرور و تست زدن شما بیشتر باشد.
      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  2. حنانه گفت:

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم پکیج کامل کنکور۹۹ برای رشته تجربی قیمتش چقدره؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      ممنونم
      با احتساب تخفیف پله ای موسسه 8870000 هزار تومان
      جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از بن تخفیف میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  3. حنانه گفت:

    من داشتم درباره حرف آخر تحقیق میکردم یجا نوشته بود قسطی هم برای اونایی ک پکیج و کامل بخرن میشه درسته؟ میشه یکم دربارش توضیح بدین؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      بله درست است میشه به صورت قسطی و مرحله ای هم اقدام کرد
      در صورتی که پک کامل را بخوای سفارش بدید میتوانید مبلغ 8870000 هزار تومان را در سه مرحله و هر مرحله به مدت دو ماه تهیه کرد.

  4. حنانه گفت:

    واخرین سوال این بن تخفیفی ک فرمودید چقدره؟

  5. .... گفت:

    آیا این پکیج کامل رو میشه تا کنکور همشو خوند و تمومش کرد؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      کلا 1000 ساعته و مدت 4 ماه زمان میخواد

  6. علیرضا گفت:

    قیمت برنامه قطاری فاز دوم حرف اخر چقدره؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      همراه محصول رایگان ارسال میشه

  7. امیررضا گفت:

    میخواستم بدونم واسه کنکور ۹۹ کدوم پکیجا اپدیت شدن چون ۹۸ با ۹۹ فرق داره ممنون میشم جواب بدین

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      پکیجا بر حسب تغییرات کتب درسی آپدیت شده

  8. قاسم طلوعی گفت:

    میخواستم بدونم واسه کنکور ۹۹ کدوم پکیجا اپدیت شدن

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      بله اپدیت شده است

  9. محمد امینی گفت:

    ایا از پکیج کامل کنکور ۹۸ تجربی حرف اخر میشود برای کنکور ۹۹ استفاده کرد، چون‌ برای دوستم‌هست و بمن‌داده

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      باسلام
      بیشتر پکیج ها آپدیت شده از جمله ریاضی – دین و زندگی – زبان ..

  10. محمد امینی گفت:

    ایا پکیج کامل کنکور ۹۸ برای ۹۹ بدرد میخوره? لطفا کامل توضیح بدین

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      پکیج ها در برخی دروس آپدیت شده

  11. منیر گفت:

    سلام میخواستم بدونم در درس ریاضی نظام جدید فصل امار ۹۸ با ۹۹ فرق داره مثلا ۹۸ کران بالا و پایین داره که تو کتاب درسی من ندیدم در ۹۹ نیست؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      نه فرقی نداره

  12. محمدی گفت:

    با سلام
    من میخوام کنکور تجربی مامایی قبول شم چ کتابایی بخونم بهتره
    ممنون از راهنماییتون

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      به شماره 09106620394 یا 09120085450 تماس حاصل فرماید مشاوره و راهنمایی شوید

  13. حسین گفت:

    میشه از الان برا کنکور 1401 بسته های اموزشی روتهیه کرد

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید

  14. تهمینه گفت:

    سلام
    از الان میخوام برای کنکور ۱۴۰۱ برنامه ریزی کنم
    آیا پکیج درسی سال ۹۹ با ۱۴۰۰ فرق میکنه ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بله آپدیت شده

  15. تهمینه گفت:

    آیا پکیج سال ۹۸ و ۹۹ با ۱۴۰۰ تفاوتی دارن ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بله برخی از دروس آپدیت شدن

  16. ثریا گفت:

    سلام
    نظام جدید و نظام قدیم فرقی داره برا کنکور ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بله 100 درصد تفاوت دارد

  17. حسین گفت:

    سلام میخواستم ببینم فرق ۶۰۴۰با صفر تا صد چیه و به نظرتون بهتره کدومش خریداری استفاده کنیم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      دارای تفاوت های زیادی است که میتوانیدبرای راهنمایی بیشتر با شماره 02166041535 یا 09106620394 تماس حاصل فرماید

      1. شکوه گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        آیا کتاب های حرف اخر رو میتونیم تنها خریداری کنیم مثلا زیست دایره رو
        ممنون میشم پاسخ بدید و قیمت های پکیج کاملتون برای 1401چقدره‌؟

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام بله میتوانید برای سفارش با شماره های 09106620394 یا 02166041535 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *