فیلم آموزشی عربی کنکور – بهترین مجموعه فیلم آموزشی عربی

عربی جامع حرف آخر

وجود موسسات مختلف باعث  افزایش فیلم آموزش عربی کنکور یا منبع برای درس عربی  شده است.بیشتر دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی در درس عربی مشکل اساسی دارند و به همین جهت پیگیر فیلم آموزشی عربی کنکور هستند که بتوانند با آن درصد بالای در کنکور سراسری کسب کنند. امروز قصد داریم بهترین پکیج آموزشی عربی را خدمت شما معرفی کنیم که به جرات میتوان گفت بهترین پکیج عربی است و پشتوانه این ادعا، درصد بالای 70 در کنکور سرارسی دانش آموزانی است که از این پکیج استفاده کرده اند.

 

فیلم آموزشی عربی کنکور

فیلم آموزشی عربی کنکور که میخواهیم خدت شما دوستان کنکوری معرفی کنیم، پکیج عربی حرف آخر است. استاد محمد واعظی دبیر برتر عربی کشور، مدرس عربی موسسه حرف آخر، با تدریس بی نظیر و عالی توانسته است کمک شایانی به دانش آموزان و داوطلبانی رشته تجربی و ریاضی داشته است. خوشبختانه در کنکور 95، 96 و 97 داوطلبانی که از پکیج عربی استاد واعظی استفاده کردند توانسته اند درصد بالای 70 کسب کنند. اما راز این برتری چیست؟ چرا دانش آموزانی که کلا در درس عربی ضعیف هستند و بقول خودشان صفر هستند اما در کنکور 70 درصد عربی را میزنند؟

 

عربی حرف آخر

استاد واعظی عربی حرف آخر را به صورت جامع برای دو دسته دانش آموزان نظام جدید و نظام قدیم تدریس کرده است. تدریس جامع باعث شده است که مطالب  به صورت پیوسته و ترکیبی تدریس شود. حسن این روش این است که وقفه بین یادگیری داوطلبان در درس عربی ایجاد نمیشود و بصورت ترکیبی کلیه مطالب را دنبال میکنند. از سوی دیگر استاد واعظی برای درک بهتر عربی از نقشه راه استفاده کرده است. منظور از نقشه راه تدریس براساس مقدمات و از پایه تا سطح پیشرفته براساس تصویر و انیمیشن است. نقشه راه کمک بزرگی به درک پیوسته مطالب میکند و این راهکار باعث شده که داوطلبان یکبار برای همیشه عربی را یاد بگیرند. تدریس استاد واعظی تنها به درسنامه ختم نمیشود، بعد از تدریس هر بخش تست های کنکوری و تالیفی با راهکارهای ساده  حل و تحلیل میشود و جمعبندی مطالب مهم نیز ارائه میشود.

 

 

فیلم آموزشی عربی کنکور

پکیج های عربی حرف آخر

 

مشاوره و تهیه پکیج عربی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره و تهیه پکیج عربی حرف آخر میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

 

فیلم آموزشی عربی کنکور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *