کنکور آسان است یا حرف آخر

کنکور آسان است یا حرف آخر کدوم یکی رو انتخاب کنم؟ این سوال بسیار از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری است که سر دو راهی موسسات کنکوری باقی مانده اند و به دلایل مختلفی نمیتوانند یکی را انتخاب کنند.امروز قصد داریم راهنمای لازم در این مورد خدمت شما دوستان کنکوری ارائه بدهیم تا بتوانید با خیال راحت بهترین را انتخاب کنید و با قوت و تلاش راه موفقیت را در پیش گیرید.

 

کنکور آسان است یا حرف آخر

تب و تاب کنکوری باعث ایجاد موسسات مختلف کنکوری شده است. اگر از مزایایی آموزشی این موسسات بگذریم، رقابت و تبلیغات زیاد باعث شده است که خیلی از داوطلبان سر دو راهی گیر کنند و در انتخاب بهترین ناکام بمانند. از دید مشاورین تحصیلی و مدرسان این یک آفت بزرگ کنکوری محسوب میشود که سوا از هزینه های مادی زیاد، باعث وسواس مطالعاتی بین دانش آموزان میشود. تعدد منابع باعث میشود که داوطلب کنکوری مدام از این شاخه به آن شاخه بپرد و فرصت و زمان طلایی خودش را از دست بدهد. سیاست و منش اخلاقی حرف آخر ایجاب میکند که به دور از تخریب سایر موسسات و انتشارات آموزشی و کنکوری فقط به ارائه خدمات آموزشی خود بپردازد و قضاوت و انتخاب را بر عهده داوطلبان و دانش آموزان بگذارد. کنکور آسان است یا حرف آخر کدام بهتر هستند را میسپاریم برعهده خود دانش آموزان و داوطلبان کنکوری.

 

موسسه حرف اخر

حرف اخر فعالیت آموزشی خود را از سال 1390 با بهترین و برندترین دبیران و مدرسان تهران آغاز کرد. به دلیل وسواس تولید محتوا و ارائه راهکارهای ساده در آموزش و همچنین تلاش برای ایجاد روش های نوین و جایگزینی آن با روش های سنتی، باعث شد در 2 الی 3 سال اول فعالیت، خیلی از شما کنکوری های عزیز با حرف اخر نا آشنا بمانید. تا اینکه حرف اخر در سال 94 به طور جدی با کلی دستاورد تازه پا به عرصه تولید محتوای آموزشی و کنکوری گذاشت و برای دانش آموزان و کل آموزش کشور حرف جدید با خودش آورد.

 

انقلاب آموزشی

یکی از افتخارات بزرگ موسسه کنکوری حرف اخر این است که تیشه به ریشه آموزش سنتی کشور زد و روش های نوین و جدیدی را درآموزش به کار گرفت که استعداد، هوش و توانایی دانش آموز را بیش از پیش به سوی بالندگی سمت و سوق داد. تا قبل از این حتی در سطح دانشگاه های کشور آموزش به شکل سنتی و استفاده از روش های معمولی رایج بود. اما موسسه حرف اخر روش دیجیتال و پویانمایی را وارد آموزش کشور کرد تا دانش آموز بتواند هر چه را که میخواند و مطالعه میکند به عینه ببیند. روش حرف اخر آموزش از سوی سبک سنتی به سمت مفهومی و شهودی بود. با تصاویر سه بعدی دانش آموز و داوطلب کنکوری را به دل مطالب درسی برد تا از نزدیک پدیده های آموزشی را لمس کنند.

 

 

حرف اخر یا کنکور آسان است

 

راهکارهای ساده محاسباتی

ابتکار عمل حرف اخر فقط به روش پویانمایی محدود نماند. اساتید بی نظیر حرف اخر با تلاش شبانه روزی و اتاق فکرهای متعدد برای اولین بار کشور زمینه آموزش و یادگیری مفهومی و شهودی دروس محاسباتی را با راهکارهای ساده  ” الگو” ایجاد کردند. با این الگوهای ساده و آکامیک دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد نیست. بر هر بحث در دروس شیمی، ریاضی و فیزیک فقط یک الگو ارائه شده است. بنابراین بجای کلی فرمول و تکنیک فقط با اندازه انگشتان دستتان الگو با خود سرجلسه کنکور میبرید که کمک میکند هر تست را در کمتر از یک دقیقه بزنید.

 

 

 

 

 

نقشه راه

کلیه دروس عمومی را با زمان های بسیار کم و مناسب با توانایی و انرژی دانش آموزان تدریس کرده اند. نقشه راه به کار گرفته شده در دروس عمومی کمک کرده اند دانش آموز به دور از مطالعه و حاشیه مطالب کتاب فقط با اختصاص 40 ساعت برای هر درس(کل سه پایه) یکبار برای همیشه دروس عمومی را مطالعه کند و به طور تضمینی بالای 70 درصد در کنکور کسب کند. مجدا تاکید میکنیم به طور تضمینی بالای 70 در کنکور سراسری کسب کند.

 

خدمات آموزشی حرف اخر

مجموعه حرف اخر تنها به تولید محتوا اکتفا نکرده اند. راه و برنامه برتر شدن در هر درسی را نیز طراحی کرده اند. به طور مثال برای دانش آموزان نظام جدید برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر را طراحی کرده اند که در جای خود بسیار حرفه ای و جالب است. دانش اموز بعد از تهیه محصولات کنکوری حرف اخر دیگر سردرگم استفاده نیست چون برای حرکتش برنامه ریزی شده است. یا برای دوستانی که قصد دارند در ماه های منتهی به کنکور خیلی سریع آموزش، یادگیری، تست و جمعبندی را باهم داشته باشند پکیج 6040 نظام قدیم حرف آخر و پکیج کامل 6040 نظام جدید را رائه کرده است که برای هر دوره فقط 100 روز وقت نیاز است.

 

سایر خدمات آموزشی حرف اخر

  • طراحی سوالات احتمالی کنکور حرف آخر
  • طراحی 10 آزمون جامع
  • حل تست های کنکوری در همه پکیج های آموزشی
  • ارائه کامل درسنامه
  • تاکید روی نکات مهم کنکوری
  • جمعبندی محتوای مهم و کنکوری هر درس
  • ارائه راهکارهای کنکوری و تست زنی در کمتر از 1 دقیقه

اکنون قضاوت با شماست. حرف آخر یا کنکور آسان است. امیدواریم توانسته باشیم با مقاله مختصر و کوتاهی که ارائه کردیم به انتخاب برتر شما کمک کرده باشیم

 

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان عزیز برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  •  مشاوره  کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

 

حرف اخر یا کنکور آسان است

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *