دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر برای دانش آموزان پایه دهم دوره نظام جدید با تلاش شبانه روزی اساتید موسسه حرف آخر تدریس و آماده شده است. در این مقاله میخواهیم به تفصیل دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر را معرفی کنیم.

نقاط قوت دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

ارتقاء سطح کیفیت آموزشی

شیوه تدریس بسیار عالی و بی نظیر اساتید موسسه حرف آخر باعث شده است که پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر به شیوه ای بسیار متمایز از سایر کمک کنکورهای موجود در بازار کنکور، نظر و رضایت دانش آموزان و داوطلبان کنکور را جلب کند. با وجود پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر دیگرنیازی به کلاسهای خصوصی و منابع مختلف کنکوری نیست. با یک تیر میتوانید چندین هدف را بزنید. و سطح آموزش و پایه خود را ارتقاء بخشید.

زمان بندی تدریس

یکی از نقاط قوت دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر زمان تدریس بسیار عالی و متناسب با انرژی و برنامه دانش آموزان پایه دهم است. برخلاف سایر منابع کنکوری که دارای حجم بسیار زیاد است، منابع حرف آخر دارای زمان بندی بسیار کم است.

حل تست های کنکوری

هر کدام از اساتید مجموعه حرف آخر جهت آشنایی دانش آموزان پایه دهم با نمونه سوالات کنکوری، در تمام دروس عمومی و تخصصی سوالات زیادی را با توجه به شیوه تدریس ارائه شده تشریح و تحلیل کرده اند. به طور مثال دکتر شیروانی مدرس شیمی موسسه حرف آخر در بخش مفاهیم شیمی دهم و یازدهم 1200 تست حل و تحلیل کرده اند.

متد و روش تدریس

یکی از راهکارهای تاکتیکی موسسه حرف آخر در بحث آموزشی و کنکوری، استفاده از راهکارهای بسیار ساده و آسان برای تدریس است. با روش که خیلی مورد استقبال دانش آموزان بوده است، دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول در دروس محاسباتی نیست، بلکه میتوانید با چند الگوی به جای فرمول، دروسی مانند ریاضی، فیزیک و بخش مسایل شیمی را یکبار برای همیشه یاد بگیرید.

خلاقیت در آموزش

موسسه حرف آخر سعی کرده است که در پکیج های آموزشی و کنکوری از تکنولوژی های آموزشی نیز جهت آموزش مفهومی و شهودی استفاده کند. به همین منظور از روش پویانمایی و تصاویر سه بعدی بهره گرفته است. در درس زیست شناسی، که درس بسیار مهمی برای کسب رتبه برتر در گروه تجربی میباشد از تصاویر سه بعدی برای درک بهتر پدیده های زیست شناسی استفاده شده است. با این روش دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب نیست بلکه می توانید با تصاویر به صورت مفهومی مباحث زیست شناسی را یاد بگیرید.

معرفی پکیج های تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

در بعضی دروس به دلیل همپوشانی بودن مباحث و اهمیت پیش نیاز در آموزش، سال دهم و یازدهم به صورت ترکیبی تدریس شده است. که در اینجا به توضیح بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

زیست دهم حرف آخر

زیست دهم حرف آخر همه فصل های زیست را بجز فصل گیاهی پوشش میدهد. چون سوالات زیست به صورت ترکیبی طرح میشود قسمت های گیاهی کل زیست نظام جدید در پک جداگانه ای تخت عنوان زیست گیاهی حرف آخر برای دوره نظام جدید تدریس شده است.

زیست دهم حرف آخر در 58 ساعت تدریس به صورت کاملا تصویر و به روش پویانمایی تدری شده است.

شیمی

شیمی دهم و یازدهم به صورت ترکیبی در دو بخش مفاهیم و مسایل شیمی تدریس شده است. بخش مفاهیم شامل مفاهیم شیمی دهم حرف آخر است که در 22 ساعت تدریس شده است. و بخش مسائل شیمی حرف آخر نیز به صورت ترکیبی و باهم تدریس شده است که 11 ساعت تدریس دکتر شیروانی است.

فیزیک دهم حرف آخر

فیزیک دهم حرف آخر توسط استاد کامیار به صورت الگو محور تدریس شده است که 24 ساعت تدریس است و با دو هدف تشریحی و کنکوری برای دانش آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور نظام جدید تهیه شده است.

ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر

ریاضی تجربی حرف آخر توسط استاد منتظری به صورت کامل و به صورت ترکیبی و  با راهکارهای ساده استاد منتظری تدریس شده است.

دین و زندگی دهم

دین و زندگی دهم حرف آخر به صورت کاملا مفهومی و شهودی توسط استاد یوسفیان پور در 11 ساعت تدریس با دو هدف تشریحی  و کنکوری تدریس شده است.

زبان دهم و یازدهم حرف آخر

زبان دهم و یازدهم حرف آخر نیز به صورت ترکیبی و با هم در 18 ساعت تدریس برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تدریس شده است.

عربی و ادبیات هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم نیز باهم دیگر تدریس شده اند.

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر در برنامه 1000 ساعته

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر دارای برنامه ریزی می باشد که این برنامه ریزی در قالب برنامه 1000 ساعته حرف آخر گنجانده شده است. که برنامه فوق توسط اساتید مجموعه حرف آخر طراحی و تدوین شده است و دارای زمان بندی هر درس(ساعت تدریس، ساعت تعلیم و تعداد تست) است. و هر کدام از دروس عمومس و تخصصی نیز در برنامه قطاری هزار ساعته گنجانده شده است.

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

دروس تخصصی و عمومی دهم حرف آخر

اسامی اساتید موسسه حرف آخر

  1. استاد منتظری دبیر ریاضی
  2. دکتر شیروانی دبیر شیمی
  3. استاد کامیار دبیر فیزیک
  4. استاد شعبانی –  شاکری و روان  زیست شناسی
  5. استاد واعظی دبیر عربی
  6. استاد یوسفیان پور دبیر دین و زندگی
  7. استاد محمودی دبیر زبان
  8. استاد محسن منتظری دبیر ادبیات

سایر پکیج های تخصصی و عمومی حرف آخر

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان سال یازدهم و دوازدهم نیز تدریس و آماده شده است. که در اینجا فقط به معرف آنها خواهیم پرداخت و در مقالات بعدی به تفصیل راجب آن صحبت خواهیم کرد.

  1. زیست یازدهم حرف آخر
  2. زیست دوازدهم حرف آخر
  3. زیست گیاهی حرف آخر
  4. مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر
  5. مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر
  6. فیزیک یازدهم حرف آخر
  7. فیزیک دوازدهم حرف آخر
  8. دین و زندگی یازدهم حرف آخر
  9. دین و زندگی دوازدهم حرف آخر
  10. زبان دوازدهم حرف آخر

مشاوره و برنامه ریزی

دانش آموزان سال دهم و داوطلبان کنکوری می توانند جهت مشاوره، برنامه ریزی وارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 در تماس باشید.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. مشاوره تخصصی
  4. پشتیبانی
  5. برنامه ریزی
  6. ارتباط با مشاورین رتبه برتر 
  7. ارائه راهکاری درسی و کنکوری
  8. چک کردن آزمونهای آزمایشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *