دروغ های موسسه حرف آخر

دروغ های حرف آخر

دروغ های موسسه حرف آخر کم لطفی بسیاری  از موسسات و انتشارات کنکوری است که موازی حرف آخر در زمینه تولید محصولات آموزشی و کنکوری فعالیت میکنند. گاها سابقه بسیاری از این موسسات و انتشارات زیاد است به طوریکه چندین ساله در زمینه محصولات آموزشی فعالیت میکنند اما به دلایلی نتوانسته اند در جرگه رقابت و کیفیت محصولات کنکوری پیشترفت چشمگیری داشته باشند و این عدم موفقیت را در قالب اتهام و تهمت های به دور از صحت و درستی به سایرموسسات از جمله حرف آخر جبران میکنند. عمر حرف آخر کمتر از یک دهه است اما پیشرفت و ترقی آن برق آسا بوده، بطوری که همه دانش آموزان، داوطلبان و خانواده ها حرف آخر را میشناسند و روزانه چند دقیقه از وقت خود را پای برنامه های حرف آخر سپری میکنند. اما علت موضع گرفتن و اتهامات سایر موسسات به حرف آخر چیست؟؟؟

دروغ های موسسه حرف آخر

دروغ های موسسه حرف آخر تهمت ناروا و بدون اساس و پایه است که این اتهام پیش دانش آموزان و داوطلبانی به حرف آخر زده میشود که برای این تهمت حکم قاضی را دارند، چرا که حداقل یک الی دو پکیج از حرف آخر در دست دانش آموزان و داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید است. این اتهام در فضای مطرح میشود که مخاطبان آنها داوطلبانی هستند که با محصولات کنکوری حرف آخر توانسته اند نتایج عالی کسب کنند. براین اساس امروز موسسه حرف آخر خشنود است که قضاوت کنندگان و داوران کم لطفی موسسات رقیب، فرهیختگان و رتبه برترهای کنکور سراسری هستند که با پکیج های کنکوری حرف آخر موفق به کسب رتبه شده اند و میشوند.

خدمات آموزشی حرف آخر

موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش های نوین آموزشی را برای دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی پایه گذاری و پیاده کرد. برای اولین بار روش پویا نمایی و استفاده از راهکارهای ساده محاسباتی به شکل مفهومی و شهودی برای آموزش و یادگیری دروس دبیرستان و کنکور بکار گرفته شود. در دروس مهم مانند تجربی تمام جزئیات زیست شناسی با روش پویانمایی برای داوطلب کنکوری تدریس میشود تا بتواند به صورت مفهومی و شهودی بدون نیاز به حفظ کردن نکات ریز کنکوری درصد بالای در آزمون سراسری کسب کند. ژنتیک حرف اخر از جمله این پکیج هاست که تاثیر قوی در یادگیری سخترین بخش زیست داشته است. استفاده از راهکارهای ساده محاسباتی مانند آنچه که در مسائل شیمی حرف آخر ارائه شده کمک میکند تا داوطلب بدون نیاز به حفظ فرمول به راحتی از عهده مسایل سخت شیمی بربیاید.

 

مزایایی پکیج های آموزشی حرف آخر

  • آموزش مفهومی و شهودی مباحث
  • تدریس ترکیبی مباحث مهم
  • تدریس کامل درسنامه هر کدام از دروس
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • ارائه راهکارهای ساده محاسباتی و تست زنی
  • جمعبندی مطالب مهم و کنکوری
  • ارائه سوالات احتمالی کنکور

ارتباط با ما

برای ارتباط با دپارتمان رتبه برتر و ارتباط با مهندس شهسواری، مشاور ارشد حرف آخر و مسئول دپارتمان رتبه برتر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید. با ثبت نام در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید موفقیت خود را تضمین کنید.

  • خرید محصولات کنکوری حرف آخر
  • مشاوره کنکوری
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

دروغ های حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *